گــــــازرسانی به کرمانشاه

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در 100 روز ابتدای دولت دوازدهم 83 روستای استان به شبکه گاز متصل شده‌اند.


سیروس شهبازی اظهار کرد: پذیرش 9 هزار مشترک، اجرای 176 کیلومتر شبکه گاز و نصب 4200 انشعاب گاز از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.


شهبازی گفت: هم اکنون گازرسانی به 617 روستا در مراحل اجرا و پیمان سپاری و گازرسانی به 193 روستا نیز در دست مطالعه و بررسی است.


مدیرعامل عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مطابق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 98 همه روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه گازرسانی متصل می‌شود، تصریح کرد: با انجام این اقدام ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی استان به بیش از 90 درصد خواهد رسید.



وی افزود: هم اکنون در استان کرمانشاه 535 هزار مشترک در قالب 27 شهر و 917 روستا داریم که 99 درصد جمعیت شهری و 54 درصد جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود.



شهبازی میزان مصرف گاز طبیعی در استان را 12 میلیون متر مکعب در روز اعلام کرد و گفت: باتوجه به اقدامات انجام شده در زمینه تقویت زیرساخت‌های گازرسانی در استان، هیچ مشکلی در تامین گاز مصرفی مردم در فصل زمستان وجود ندارد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;