کمک به تسهیل فرآیندهای زنجیره صنعت ساختمان

اولین جلسه هم اندیشی کمیته عمران و ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با همکاری نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
 به گزارش تاسیسات نیوز، در راستای مسئولیت ذاتی اتاق بازرگانی اصفهان و نقش بی بدیل صنعت ساختمان در اقتصاد استان و کشور، اولین جلسه هم اندیشی کمیته عمران و ساختمان تشکیل شد.
در این جلسه، مهران زینلیان، مسئول کمیته ساختمان و عمران با بیان اینکه این کمیته با هدف ارتقاء صنعت ساختمان و ماموریت شناسایی موانع موجود در ارتقاء صنعت، ذیل کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی تشکیل شده، افزود: با توجه به جایگاه و نقش ویژه اتاق بازرگانی اصفهان، این کمیته در نظر دارد با مشارکت و هم اندیشی کلیه بازیگران، متولیان و ذینفعان صنعت ساختمان شامل اشخاص حقیقی و حقوقی، صنفی، دولتی و غیر دولتی نسبت به تسهیل فرآیندهای زنجیره این صنعت از جمله ارتقاء و صدور خدمات فنی- مهندسی، تولید مصالح با کیفیت و…. تا ایجاد شهرک‌های تخصصی و تعریف پروژه‌های بزرگ مقیاس در سطح محلی، ملی و بین المللی در جهت نیل به پایدار نمودن صنعت ساختمان که نقش قابل توجهی در اقتصاد استان و تولید ناخالص ملی دارد، اقدام نماید.
در ادامه غلامحسین عسگری، رئیس سازمان نظام مهندسی از آمادگی سازمان نظام مهندسی برای هر گونه همکاری با کمیته عمران و ساختمان خبرداد.
در پایان مسئول کمیته عمران و ساختمان ضمن تشکر از حضور اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی اعلام کرد نظرات، تحلیل و نتایج حاصل شده برای بررسی مجدد در جلسات آتی به انضمام نظرات تحلیل شده از دیگر متولیان به اطلاع سازمان نظام مهندسی ساختمان خواهد رسید.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;