کسب جایزه ملی مدیریت انرژی توسط سیمان لامرد

به گزارش تاسیسات نیوز، دومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی با معرفی شرکت ها و سازمان های برتر در حوزه مدیریت مصرف انرژی برگزار شد. دراین مراسم که معاون وزیر نیرو و جمعی از مدیران بخش انرژی کشور حضور داشتند ، شرکت سیمان لامرد ، به عنوان تنها کارخانه سیمان کشور موفق به دریافت تندیس نقره ای همایش برای دومین سال پیاپی شد.

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت سیمان لامرد پس از دریافت تندیس نقره ای همایش گفت : کارخانه سیمان لامرد که در زمره جدیدترین و به روز ترین کارخانجات سیمان کشور است با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی دنیا در زمینه مصرف انرژی و کاهش آلایندگی دارای بهترین شرایط می باشد و قبلا نیز نشان ویژه صنعت سبز را دریافت نموده است.وی افزود ، شرکت سیمان لامرد همچنین در مراسم بین المللی بنیاد جهانی انرژی که چندی پیش در شهر وین اتریش برگزارشد لوح و نشان ویژه بنیاد جهانی انرژی را دریافت نمود.

 

 

 

 

ابراهیم غلام زاده اظهار داشت: این شرکت در راستای کاهش مصرف انرژی موفق به اخذ گواهی نامه بین المللی سیستم مدیریت انرژی ۵۰۰۰۱ ISO و گواهی انطباق معیار مصرف انرژی بر اساس استاندارد ISIRI ۷۸۷۳ از سازمان ملی استاندارد ایران شده است . وی افزود با رعایت استانداردهای سیستم مدیریت انرژی و رعایت معیارهای مصرف بهینه انرژی موفق به دریافت این جایزه ملی برای دومین سال پیاپی در حوزه مدیریت انرژی شدیم.

 

 

 

 

مدیر عامل شرکت سیمان لامرد لزوم حفظ منابع تکرار ناپذیر انرژی برای نسل های آینده را جزو ارزشهای این شرکت برشمرد و بهینه سازی و رعایت الگوی مصرف انرژی را از جمله اصول ارزنده ی این مجموعه صنعتی دانست.

 

 

 

دومین همایش جایزه ملی مدیریت انرژی دوشنبه ۲۰ دیماه ۱۳۹۵در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی در تهران برگزار شد که بیش از ۵۰ نفر از متخصصان در رشته‌های مرتبط در قالب تیم‌های ارزیابی و با صرف بیش از ۱۴۰۰ نفر ساعت کار، این فرایند را به انجام رسانده اند و به شرکت های برگزیده تندیس های نقره و برنز اهدا گردید.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;