کرونا به روز مهندس هم رحم نکرد / نفوذ کرونا در نظام مهندسی

خبر شیوع ویروس کرونا چند روزی است که کشور را وارد مرحله‌ای بحرانی کرده، طوری که کلیه مقاطع تحصیلی از مهد کودک تا دانشگاه در بسیاری از شهرهای کشور تعطیلی چند روزه را تجربه خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تاسیسات نیوز، هر ساله، سازمان‌ها و نهادها برای روز مهندس برنامه‌ها و تدارکات زیادی می‌بینند تا از این طریق هر سازمان به شیوه‌ای از زحمات مهندسان حوزه مربوط به خود قدردانی کنند.
بر اساس این گزارش، سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز مانند هر سازمان و نهاد دیگری هر سال به مناسبت روز مهندس، برنامه‌های تفریحی و گردشی زیادی را برای مهندسان عضو سازمان در چشم‌انداز خود دارد، اما امسال شیوع ویروس کرونا این روز مهم و برنامه‌های سازمان نظام مهندسی را تحت تاثیر قرار داد و مسئولان سازمان را بر آن داشت تا برگزاری این مراسم را لغو کنند.
این گزارش حاکی است؛ در شصت و یکمین جلسه هشتمین دوره هیات مدیره، با پیشنهاد ریاست سازمان نظام مهندسی موضوع تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری جشن روز مهندس با توجه به احتمال شیوع ویروس کرونا در دستور کار جلسه قرار گرفت.
گفتنی است در این جلسه به اتفاق آرا (۲۵ رای موافق از ۲۵ نفر حاضر در جلسه) کلیه مراسم‌های تدارک دیده شده برای روز مهندس لغو شد که البته در صورت امکان پس از رفع موانع مخاطره‌آمیز و در زمان مناسب دیگری برگزار خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;