کرونا باعث رکود شدید در بازار آسانسور شد

رئیس اتحادیه صنف آسانسور و تولید کنندگان وسایل الکترومکانیکی تهران از رکود شدید در بازار آسانسور به دلیل شیوع کرونا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ علی اکبر ایلخانی رئیس اتحادیه صنف آسانسور و تولید کنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران با تاکید بر اینکه صنف آسانسور بیش از یک سال است که متولی ندارد، گفت: سندیکای آسانسور بیش از یک سال است که قصد تاسیس اتحادیه کشوری را دارد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.
او با بیان اینکه مدت زیادی است که درگیر تشکیل اتحادیه کشوری هستیم، گفت: سایت این اتحادیه قطع شده است و ما منتظریم تا نتیجه گیری در این خصوص شود. به دنبال شکایات به دیوان عدالت اداری، رای بازگشت امور مربوطه به اتحادیه صادر شده است. مرکز اصناف و بازرگانان و سندیکای آسانسور از رای صادره دیوان عدالت اداری کشور تمکین نمی‌کنند.
 رئیس اتحادیه صنف آسانسور و تولید کنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران با بیان اینکه از رای صادره تمکین نمی‌کنند و همچنان بر درخواست خود مبنی بر ایجاد اتحادیه «کشوری» اصرار می‌ورزند ،گفت: این دسته از افراد در تلاش هستند که  تمام امور صدور مجوز مربوط به آسانسور در سراسر کشور را در اختیار گیرند.
ایلخانی با بیان اینکه صنف الکترومکانیکی در عرصه تولید و تعمیرات لوازم خانگی کوچک فعالیت دارد، گفت: با همت تولید کنندگان داخلی  ۷۰ درصد کالا‌های موجود در این صنف تولید داخل هستند که امیدواریم بتوانیم این درصد را افزایش دهیم.
او در خصوص انواع محصولات داخلی، گفت: محصولاتی مانند جاروبرقی، اتو، ریش تراش، سبزی خرد کن و… ساخت داخل کشور است.
 رئیس اتحادیه صنف آسانسور و تولید کنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران  با تاکید بر اینکه هم اکنون فعالیت این صنف به شدت افت کرده است، گفت: کرونا باعث شده است که این صنعت به شدت افت کند و تولیدات داخلی کاهش یابد؛ نیاز به حمایت داریم تا بتوانیم در این صنعت به خوبی فعالیت کنیم.
ایلخانی با بیان اینکه فعالیت صنف‌های خدماتی و تولیدی وابسته به ساختمان سازی بعد از ساخت و ساز‌های انبوه مسکن مهر با کاهش مواجه شده است، گفت: در صنف آسانسور هم این کاهش چشمگیر بوده است، به خصوص در بخش تولیدی به دلیل کم شدن توان رقابتی فعالان این بخش از میزان فعالیت‌ها کاسته شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;