کرمی از تشکیل جلسه فوق‌العاده هیئت‌مدیره خبر داد

در جلسه هم‌اندیشی گروهی از مهندسین مشاور با ریاست سازمان نظام مهندسی و تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره، بخشی از انتقادات حول محور شیوه‌نامه جدید تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و ناظر مطرح شد و در این زمینه پرسش و پاسخ صورت گرفت.
به گزارش تاسیسات نیوز، دوشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ جمعی از فعالان حوزه ساخت و ساز با حضور در ساختمان سازمان، انتقاداتی نسبت به شیوه‌نامه جدید «تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و ناظر» را مطرح کردند.

در این نشست دکتر کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران ضمن تشکر از شرکت‌کنندگان بابت انتقال مشکلات جاری و ابراز دغدغه‌ها، از تشکیل جلسه فوق‌العاده اعضای هیئت‌مدیره با حضور تعدادی از نمایندگان انتخابی سازندگان، به‌صورت ویژه برای استماع مشکلات و انتقادات جلسه‌ای با مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

دکتر کرمی با اشاره به گردش کار اخیر سازمان اظهار داشت: طی دو هفته اخیر جلسات متعددی مبنی بر درج نظرات کارشناسی سازمان برگزار شده است. دکتر کرمی با تاکید بر حمایت از خانواده بزرگ اعضای سازمان، اظهار داشت: برای اتخاذ سیاستی متقن، می‌بایست در فضایی کارشناسی درباره بررسی‌های همه‌جانبه تصمیم‌گیری شود.

هم‌چنین در ادامه این جلسه مهندس احمدی نایب‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی و مهندس محرمی عضو هیئت‌مدیره درباره کمیته‌های تخصصی، بررسی کارشناسانه تعداد و ظرفیت مهندسان طراح و ناظر و پایه‌های ایشان جهت حضور در شرکت‌های حقوقی و درخواستی مبنی بر استمهال شیوه‌نامه فوق تا پایان سال صحبت کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;