کاهش مصرف انرژی به ادارات رسید

به گزارش تاسیسات نیوز، علی اکبر نصیری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان، در نمابری به ایرنا اعلام کرد که براساس میثاق نامه صرفه جویی، مدیران و کارکنان ادارات استان متعهد خواهند شد که مصرف برق را در تابستان امسال 10 درصد نسبت به تابستان سال قبل کاهش دهند.






وی گفت: پیک سال 94 روز یکشنبه 25 مردادماه با بیشینه مصرف 1091مگاوات رخ داد که مشترکان اداری استان حدود 8 درصد این میزان مصرف را به خود اختصاص داده بودند.

 

 

 

 

به گفته وی، با تعیین 64 مگاوات سهمیه کاهش پیک برای استان گلستان تلاش می شود که به شیوه های مختلف مشارکت مشترکان برق استان را برای مدیریت مصرف در روزهای احتمالی وقوع پیک جلب کنیم.

 

 

 

 

نصیری اضافه کرد که کارگروهی تشکیل شده تا براساس شیوه های موجود، 4 روز که احتمال وقوع پیک در آنها بیشتر است را پیش بینی نماید و پس از آن از ادارات خواهیم خواست با رعایت راهکارهای ساده مدیریت مصرف در این روزها توجه ویژه تری به مقوله مصرف صحیح از برق داشته باشند.

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ‘استفاده حداکثری از روشنایی طبیعی روز، خاموش کردن لامپ های اضافه، تنظیم دمای سیستم های سرمایشی بین 24 تا 26 درجه، خاموش کردن ملزومات اداری غیرضروری و استفاده از مولدهای اضطراری’ را از جمله راهکارهای کاربردی در مدیریت مصرف برق بیان کرد.

 

 

 

 

نصیری همچنین با تاکید بر تلاش به منظور کاهش ده درصدی مصرف برق افزود: با اجرای این طرح تلاش می شود قسمتی از سهمیه کاهش پیکی که شرکت توانیر برای گلستان در نظر گرفته است، را محقق سازیم.

 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه 4/4 درصد مشترکین برق استان را بخش اداری تشکیل می دهند، گفت: این مشترکان 8.67درصد برق مصرفی در استان را به خود اختصاص داده اند.

 

 

 

 

نصیری تصریح کرد که اجرای طرح کاهش ده درصدی مصرف انرژی برق از پانزدهم خرداد 95در ادارات استان آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

وی همچنین از مشترکان این شرکت خواست که سیستم های سرمایشی را قبل از فصل گرما سرویس کنند.

 

 

 

شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزون بر 650 هزار مشترک دربخش های مختلف دارد که بیش از 80 درصد آنان را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.




منبع: ایرنا






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;