کاهش مصرف انرژی با نصب تجهیزات بهره­ وری

به گزارش تاسیسات نیوز، انجمن بهره ­وری انرژی انگلستان ACE که یکی از اقدامات آن افزایش راندمان بهره­ وری انرژی در منازل و ساختمان­ های اداری و تجاری می ­باشد در طی پنج سال اخیر یعنی از پایان سال 2012 با نصب وسایلی با بهره ­وری انرژی بالا در ساختمان ­های مسکونی به افزایش میزان بهره ­وری کمک کرده، که با نصب این تجهیزات پیش ­بینی کرده است تا پایان سال 2020 مصرف انرژی در این ساختمان­ها 73 درصد معادل 6/1 میلیون پوند کاهش یابد.





ACE انتظار دارد با نصب تجهیزات مذکور طی این دورۀ زمانی یعنی تا پایان سال 2020، 6/1 میلیون پوند صرفه ­جویی در مصرف انرژی برای کشور انگلستان به ارمغان آورد. لازم به ذکر است که این اقدامات تا سال 2015، موجب کاهش 53 درصدی میزان مصرف انرژی در این کشور شده است.

 

 

 

 

با توجه­ به اهمیت موضوع بهره ­وری انرژی برای دولت انگلستان این کشور در تلاش است تا شرایط نصب تجهیزات با بهره ­وری انرژی بالا را در منازل شهروندان خود نسبت به گذشته بیش از پیش بهبود بخشد.

 

 

 

 

طی تحقیقات به­ عمل آمده توسط انجمن بهره ­وری انرژی انگلستان ACE، بیش از نیمی از صاحبان مراکز تجاری تمایل دارند دولت کمک ­های اقتصادی در جهت بهره ­وری انرژی بیش­تر برای ساختمان ­های تجاری- اداری آن ­ها درنظر بگیرد.

 

 

 

منبع: سازمان بهره وری انرژی

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;