کار در خور تقدیر گروه صنعتی شاهرخی

 کار در خور تقدیر گروه صنعتی شاهرخی

همه ما می دانیم که برندها همراه با کاتولوگ های عمومی و یا تخصصی خود، هدایایی را به همکاران خود تقدیم می کنند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، همه ما می دانیم که برندها همراه با کاتولوگ های عمومی و یا تخصصی خود، هدایایی را به همکاران خود تقدیم می کنند. این هدایا گاهی ارزش مادی و گاهی معنوی دارند. ارزش این هدایا به شخص گیرنده آن نیز بستگی دارد. آیا گیرنده آن مشتری بالقوه ای است یا بالفعل؟ آیا طراح است یا پیمانکارو … .

این هدایا حتی در گران ترین قیمت خود، چندان قیمت بالایی ندارد. اما نشان می دهند که برند به توجه شما توجه دارد و سعی می کند اثری خوب از خود، در ذهن شما باقی گذارد.

در میان هدایای مختلفی که اهدا می شود، شاید برخی جالب تر و نوآورانه ترند. مطلع شدیم که گروه صنعتی شاهرخی، در اقدامی جالب، دو هدیه بسیار ارزشمند را در میان هدایای خود قرار داده است: لوح فشرده صوتی “داستان بر دار کردن حسنک وزیر” و کتاب چاپی “هشت کتاب” زنده یاد سهراب سپهری، این دو اثر ارزشمند علاوه بر آن که ذائقه فرهنگی دریافت کننده را تحریک می کنند، خدمتی نیز به جامعه ناشران هستند. تنها نقدی که به این عمل وارد است، نبودن مشخصات پدید آوردندگان اثر لوح فشرده است که اگر بود، بر غنای آن می افزود.

به هر حال این فعالیت سترگ فرهنگی را پاس می داریم و امیدواریم دغدغه پاسداشت میراث فرهنگی کشور عزیزمان، گسترده تر از گذشته گردد.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;