کارگروه مشترک آتش نشانی و مترو

به گزارش تاسیسات نیوز، نشست مشترک مدیران عامل سازمان آتش نشانی و شرکت بهره برداری مترو برای استفاده بهتر از امکانات شهری صبح امروز با حضور قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک در حوزه معاونت برگزار شد.


در این نشست به افزایش ارتباطات و تعاملات گسترده بین بخشی و استفاده از ظرفیت های موجود به نحو شایسته تاکید و بعد از بررسی جوانب مختلف، درباره موضوعات جاری گفت و گو شد.


بنابر این گزارش، با توجه به اهمیت ایمنی شهر و نیز ارائه خدمات بهتر به شهروندان در استفاده از امکانات شهری، تصمیم بر تشکیل کارگروه ویژه متشکل از کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و شرکت بهره برداری مترو گرفته شد تا با توجه به انبوه جمعیت شهروندان استفاده کننده از متروی تهران در طول سال، با برگزاری جلسات مشترک متعدد آموزش های مستمری نیز به منظور ارتقا آگاهی و آمادگی در هنگام بروز حوادث و پیشگیری از آن انجام پذیرد.


همچنین با توجه به اهمیت ویژه و اولویت سازمان آتش نشانی به ایمنی شهری و برگزاری مانورهای مشترک با متروی شهری، کنترل دستگاه های ایمنی و استانداردهای لازم در بخش های تخصصی مربوطه این بخش، برگزاری دوره های مختلف آموزشی رایگان ویژه کارکنان و شهروندان از طریق تبلیغات چهره به چهره، مجازی و…. توافق شد تا در دستور کار، کارگروه در طول سال پیش رو قرار گیرد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;