کارگاه آموزشی «کاربرد نانوفیلتراسیون در تصفیه آب» برگزار می‌شود

 

 کارگاه آموزشی «کاربرد نانوفیلتراسیون در تصفیه آب»،  10 دی ماه  به همت مرکز بین‌المللی فناوری نانو (‏UNIDO ICN‏)، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران و همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب برگزار می‌شود.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از ایسنا، ایجاد آگاهی در میان فعالان صنعت آب و فاضلاب و متولیان این صنعت و همچنین آشنایی با فناوری نانوغشاء به عنوان یکی از فناوری‌های مطرح در حوزه تصفیه آب از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی عنوان شده است.

سرفصل‌های کارگاه آموزشی «کاربرد نانوفیلتراسیون در تصفیه آب» که توسط دکتر علی جعفریان، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و مهدی بنکدار مجری پروژه کاربرد نانوفیلتراسیون در تصفیه رود کارون تدریس می‌شود، شامل «فناوری نانوفیلتراسیون (تاریخچه توسعه و اصول عملکرد)»، «تاریخچه توسعه فناوری‌های نمک‌زدایی غشایی در ایران و جهان»، «جایگاه فناوری نانوفیلتراسیون در بین فناوری‌های نمک‌زدایی غشایی»، «اصول عملکرد فناوری نانوفیلتراسیون و روش طراحی»، «فناوری نانوفیلتراسیون (طراحی و تجربیات بهره‌برداری)»، «طراحی با استفاده از نرم‌افزار» و «تجربه بهره‌برداری از فناوری نانوفیلتراسیون بر روی رودخانه کارون» است.

این کارگاه آموزشی در دو جلسه‌ی متوالی و از ساعت 9 صبح تا 12 بعدازظهر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند به منظور ثبت‌ نام و کسب اطلاعات بیشتر، در روزهای برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب (Watex 2012)، هشتم تا 10دی‌ ماه امسال، به غرفه ستاد توسعه فناوری نانو (شماره 412) واقع در سالن 1-44 نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

ثبت‌نام نهایی در صبح روز برگزاری کارگاه (8:30 تا 9) انجام خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;