کارخانه مگاموتور و راندمان استاندارد سازی محیط زیستی

مگاموتور

  جهت بررسي و پايش کارخانه مگا موتور مشاور محيط زيست شهردار منطقه 21 ، از اين کارخانه بازديد به عمل آورد .

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، درابتداي اين بازديد گزارشي کامل از فعاليت هاي زيست محيطي انجام شده ، توسط معاونين مدير عامل و ديگر مسولين شرکت ارائه شد و در ادامه دکتر فرزاد کلانتري مشاور محيط زيست شهردار منطقه در خصوص بازديد از کارخانه مگا موتور گفت : مگاموتور يكي از شركت‌هاي اصلي گروه سايپاست كه با بيش از 2500 پرسنل ، از کارخانه هاي بزرگ و مهم منطقه بشمار مي رود ، اين کارخانه در 2 سايت مجزا و در کيلومتر 18 جاده قديم کرج واقع شده است ، سايت 1 مگاموتور در زميني به وسعت 141010 مترمربع و توانايي توليد روزانه 3000 دستگاه مجموعه کامل قواي محرکه را داشته و سايت 2 مگاموتور با مساحت 36000 متر مربع توانايي توليد موتور تندر 90 و تيبا را دارد . مگاموتور داراي 18 شرکت اقماري ديگر نيز است .

 

وي افزود : هدف از اين بازديد بررسي عملکرد زيست محيطي شرکت مگاموتور و ارائه راهکارهاي مناسب جهت کاهش و يا حذف آلاينده هاي زيست محيطي بود .

 

دکتر کلانتري ضمن بازديد ميداني ، به بررسي مسائل و مشکلات موجود شرکت مگا موتور پرداخته و نقطه نظرات پيشگيرانه و تذکرات سازنده خود را به مسئولين شرکت ارائه داد ، مسئولين مربوطه نيز ضمن استقبال از نظرات مطرح شده ، آمادگي خود را جهت هر گونه همکاري زيست محيطي با شهرداري منطقه 21 اعلام کردند .

 

مشاور محيط زيست شهردار منطقه تاکيدکرد : صنايعي که با محيط زيست و جامعه ارتباط مستقيم دارند ، بايد تکاليف و تعهدات بيشتري را بپذيرند که از بارزترين اين صنايع ، صنعت خودروسازي است که با توجه به ماهيتي که دارد مي تواند در صورت عدم توجه ، جزء آلاينده ترين صنايع منطقه شناخته شوند .

گفتنی است مگاموتور؛ شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل سایپا، بزرگترین تولید کننده قوای محرکه در خاورمینه می باشد. با توجه به توانمندی فنی، قدرت طراحی بالا، بهره گیری از فن آوری روز و داشتن سازمان مناسب عمده ترین شرکت تامین قوای محرکه در کشور به شمار می رود. تولید قوای محرکه، مدیریت زنجیره تامین و اداره شرکت های تابعه از جمله وظایفی است که مگاموتور برای خود تعریف کرده است.

 

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;