حمله ایران به اسرائیل/ عبور موشکهای ایرانی از گنبد آهنین اسرائیل + فیلم

تاسیسات نیوز: در پی جنایات اخیر اسرائیل اعم از کشتار مردم غزه و لبنان و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله، ایران با هدف انتقام و برقراری مجدد موازنه قدرت، حملات موشکی خود را به رژیم صهیونیستی آغاز کرد.
هایپرسونیک‌ها در کمتر از ۱۰ دقیقه به اسرائیل رسیدند
رسانه عبری زبان: بیش از ۴۰۰ موشک هایپرسونیک در کمتر از ۱۰ دقیقه به اسرائیل رسیدند.
بیانیه سپاه پاسداران در مورد حمله به اسرائیل
سپاه پاسداران: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم. چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد با حملات کوبنده مواجه خواهد شد.
رسانه‌های اسرائیلی: بیش از ۱۰۰ موشک از ایران شلیک شد
منابع خبری اسرائیل اذعان کردند که جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است. در پی این حملات، آژیرهای خطر از شمال تا جنوب فلسطین به صدا درآمده است.
 حمله موشکی حزب الله
هم‌اکنون حمله موشکی گسترده حزب الله به سرزمین های اشغالی همزمان با ایران آغاز شد.
نتانیاهو به پناهگاه رفت
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انتقال نخست وزیر به پناهگاه پس از آغاز حمله موشکی ایران خبر دادند.
اصابت موشک‌های بالستیک ایرانی
در پخش زنده شبکه فاکس نیوز اصابت دو موشک بالستیک ایرانی در حیفا اشغالی نشان داده شد.
چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند
منابع عبری از تیراندازی در تل آویو و سرازیر شدن تیم های امدادرسانی به مکان وقوع تیراندازی خبر دادند. این منابع اذعان کردند که دو نیروی مقاومت در عملیاتی در تل آویو شروع به تیراندازی کردند که به زخمی شدن دستکم ۱۷ شهرک نشین منجر شده است. به گفته این منابع، حال ۶ نفر از صهیونیست های مجروح در این عملیات مقاومت، وخیم است. این منابع در ادامه اعلام کردند که چهار صهیونیست در این عملیات به هلاکت رسیدند.
سرعت و قدرت مانورپذیر موشک هایپرسونیک «فتاح» دو مؤلفه‌ای هستند که این موشک را قادر می‌سازد از سد بهترین سامانه‌های دفاع هوایی آمریکایی و اسرائیلی نظیر «تاد» و «پیکان» عبور کند.
موشک فتاح چطور از گنبد آهنین و پیکان عبور کرد؟
پس از رونمایی سپاه از موشک بالستیک مانورپذیر فتاح، مهمترین ویژگی‌ای که برای این موشک عنوان شد توانایی عبور از سد سامانه‌های پدافندی بود.
فتاح که در حقیقت آخرین محصول ارائه‌شده در خانواده موشک‌های بالستیک تاکتیکی فاتح ایران و نسل «خیبرشکن» است،‌ مجهز به سر جنگی با موتور کروی سوخت جامد با نازل متحرک و قابلیت مانورپذیری و تغییر مسیر و رسیدن به سرعت سرسام‌آور ۱۳ تا ۱۵ ماخ است که همین ویژگی‌های سبب شده است بتواند از سد سامانه‌های دفاع موشکی عبور کند.
معروفترین سامانه ضدموشکی آمریکا در منطقه سامانه تاد (THAAD) است و آرو ۲و۳ (ARROW) نیز سامانه‌های دفاع ضدموشکی رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌‌های بالستیک تاکتیکی هستند.
سامانه تاد یک سامانه دفاع ضدموشکی ساخت کارخانه لاکهیدمارتین است که در سال ۲۰۰۸ رسماً وارد خدمت در ارتش آمریکا شد. این سامانه از چهار جزء اصلی شامل رادار TPY-2، مرکز فرماندهی و کنترل،‌ پرتابگرها و موشک رهگیر تشکیل شده است. این رادار قادر است از فاصله ۱۰۰۰کیلومتری اهداف را کشف کند و برد موشک این سامانه نیز ۲۰۰ کیلومتر است و از یک موتور راکتی سوخت جامد با نازل متحرک بهره می‌برد که سرعت این موشک را به حدود ۸ ماخ می‌رساند.
موشک , موشک بالستیک , اخبار نظامی | اخبار دفاعی , دستاوردهای دفاعی , سامانه‌های پدافندی , موشک‌های پدافندی , موشک فتاح ,
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;