چشم‌انداز روشن پالايشگاه كرمانشاه

به گزارش تاسیسات نیوز، سرپرست روابط عمومي شركت پالايش نفت كرمانشاه نسبت به رفع ابهامات در مورد خبر خصوصي شدن پالايشگاه کرمانشاه و چشم‌انداز آینده مجموعه گفت: مايه خوشبختي است که پس از چند ماه از گذشت خصوصي شدن، نه تنها پالايشگاه تعطيل نشد، بلكه محكم‌تر از گذشته به كار خود ادامه مي‌دهد و با اقداماتي كه صورت گرفته يا در حال انجام است موجبات رضايتمندي بیشتر كاركنان فراهم خواهد شد كه همگان كم و بيش در جريان آن قرار گرفته‌اند.





علي رحم جلالي افزود: با هماهنگي سهامدار، مديرعامل و هیات مديره نخستین اقدامی كه در دستور كار قرار گرفت، ساماندهی قرارداد حدود 380 نفر از کارکنان پيمانكاري با شركت بود كه موجب امنيت شغلي نيروهاي پيمانكاري و رفع دغدغه شغلي آنان شد كه كم‌نظيرترين اقدام در استان براي نيروهاي پيمانكاري بوده است و اين موضوع موجب دلگرمی نيروهاي پيمانكاري و خانواده آنان شد.





وی گفت: اقدام دوم حضور شركت‌هاي خارجي بود که مطابق تفاهم‌نامه‌اي كه به امضاي مديريت و سرمايه‌گذار يوناني رسيد مقرر شد به مبلغ 300 ميليون يورو در پالايشگاه كرمانشاه در بخش فرآيندي سرمايه‌گذاري شود.





جلالی افزود: اكنون نمايندگان و مردم كرمانشاه آگاه هستند كه پيشرفت و توسعه هر منطقه‌اي موجب افزايش توليد و اشتغال‌زايي مي‌شود و اين بستگی به جذب سرمايه خارجي و تكنولوژي مدرن دارد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;