پیکر استاد فقید دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف تشییع شد

مکانیک

مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر محمد حسین کارگر نوین، استاد فقید دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رییس و جمعی از مدیران، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، پیکر استاد، صبح امروز چهارشنبه از مقابل دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف تشییع شد.

دکتر رضا فرجی دانا، وزیر علوم نیز روز سه شنبه طی پیامی، درگذشت مرحوم دکتر کارگر نوین را تسلیت گفت.

در پیام فرجی دانا آمده است: «درگذشت تأسف بار مرحوم شادروان دکتر «محمدحسین کارگر نوین»، عضو هیات علمی و استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف موجب تألم و تأثر اینجانب شد. این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده معظم و معزای آن فقید سعید تسلیم می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.»

مراسم سومین روز درگذشت استاد کارگر نوین، روز جمعه 17 آبان ماه از ساعت 7:30 تا 9 در مسجدالرضا(ع) برگزار می‌شود. مراسم شب هفت استاد نیز بیستم آبان ماه از ساعت 3.5 تا 5 بعداز ظهر در مسجد دانشگاه برگزار می‌شود.

 

مراسم تشییع مرحوم دکتر کارگر نوین

دکتر کارگر نوین، استاد طراحی جامدات دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف، تحصیلات دکتری خود را در سال 1362 در رشته مهندسی مکانیک در انستیتو پلی تکنیک رنسلر (آر.پی.آی) آمریکا و تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در دو رشته مهندسی هسته‌یی و مهندسی مکانیک در دانشگاه MIT آمریکا و دوره کارشناسی مهندسی مکاینک را در پلی تکنیک تهران به پایان برده بود.

تاسیسات نیوز هم ضایعه درگذشت این استاد و پژوهشگر فقید را به جامعه مهندسی مکانیک کشور، خانواده و دوستان استاد تسلیت می‌گوید.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;