پیشنهاد خوب به نظام مهندسی جایزه گرفت!

باهدف توسعه فرهنگ مشارکتی؛ و با حضور رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران و رئیس کمیته نظام پیشنهادات این سازمان از بهترین پیشنهاددهنده تقدیر به عمل آمد
به گزارش تاسیسات نیوز، آیین قدردانی از پیشنهاددهنده برتر در روز دوشنبه، ۲۶ مهرماه محل کمیته نظام و پیشنهادات نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد.
در این جلسه، مهندس فرنیا، رئیس کمیته نظام پیشنهادات سازمان نظام مهندسی تهران، بابیان اینکه ۱۱ پیشنهاد از طرف کارکنان سازمان به دفتر نظام پیشنهادات واصل‌شده است گفت: با بررسی‌های انجام‌شده، عنوان پیشنهاد تعریف و یا عقد قرارداد با دانشگاه‌ها به‌منظور تعریف پایان‌نامه‌های کاربردی در سازمان، به‌عنوان پیشنهاد برتر قرار گرفت.
مهندس سعیدیان ضمن تقدیر و تشکر از ریاست و اعضای کمیته نظام پیشنهادات، توسعه فرهنگ مشارکتی در میان کارکنان و اعضای سازمان را لازم و ضروری عنوان نمود و گفت: قطعاً با حضور و مشارکت و همکاری اعضا و کارکنان، می‌توان در هرچه بهتر شدن سازمان تلاش کنیم.
مهندس سعیدیان همچنین با استقبال از پیشنهاد انجام‌شده، حضور دانشگاهیان به‌خصوص در سطوح تکمیلی را بسیار راهگشا عنوان نمود و با ذکر خاطراتی از دوران مسئولیت‌های سابق خود افزود: در بسیاری از موارد می‌توان از طرح‌های دانشگاهیان ایده گرفت و استفاده کرد.
در پایان این جلسه، از مهندس یاسر ولی نیا به‌عنوان پیشنهاددهنده برتر، تقدیر به عمل آمد.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;