پیام مهندس خرم به مناسبت روز کارمند و هفته دولت

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان پیامی به مناسبت روز کارمند و هفته دولت صادر کرد.
پیام مهندس خرم به مناسبت روز کارمند و هفته دولت
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس احمد خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان پیامی به مناسبت روز کارمند و هفته دولت صادر کرد.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
«بسمه تعالی»
هفته دولت نماد اتحاد و همدلی ، یادآور ایثارگری ها ، رشادت ها و تلاش های صادقانه مردان و زنان پاک نهاد این سرزمین پرگهر در راه آبادانی ، استقلال ، آزادی و خدمت به مردم و اعتلای میهن عزیزمان است .
شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر دو چهره همیشه جاودان ، جلوه های اخلاص و ایمان بودند و می بایست اخلاق و کردارشان همواره الهام بخش و الگوی رفتار ما در مسیر تحقق آرمان های انسانی و اخلاقی جامعه باشد.
ما در هر مسئولیتی که هستیم میتوانیم با  برنامه‌ریزی هوشمندانه ، تلاش ، جدیت و بهره گیری از علم و دانش روز و برکت حضور نیروی های جوان دانا و توانا و دلسوز ، برای عزت و اقتدار ، آبادانی و پیشرفت در داخل کشور و در سطح بین الملل گام های موثری برداریم .
ضمن تسلیت بمناسبت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت ، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی میداریم و فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد ، بویژه کارمندان شریف و پرتلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت روز افزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان»
منبع نظام مهندسی کشوری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;