پیام دکتر رامین کرمی ریاست سازمان به مناسبت روز معمار

به گزارش تاسیسات نیوزز، به نقل از سازمان نظام مهندسی تهران با گرامیداشت ایام و لیالی مبارک قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و ضمن تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان، سالروز بزرگداشت علامه شیخ بهایی را که به‌عنوان روز معماری نام‌گذاری شده را به همه مهندسان معمار خصوصاً اعضای گران‌قدر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تهنیت عرض می‌کنم.

شیخ بهایی از نامدارترین و برجسته‌ترین دانشمندان، معماران و مهندسان ایران‌زمین بود که معماری ایوان و حرم امام رضا (ع)، مسجد اصفهان، مسجد چهارباغ و کاریز نجف‌آباد از شاهکارهای معماری محسوب می‌شود.

اهمیت مهندسی معماری که یادآور شکوه فرهنگ و هنر و تمدن تاریخی و باستانی است، از ارزشمندترین جلوه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور به شمار می‌رود.

بزرگداشت روز معمار و سالروز تولد شیخ بهایی، فرصت مغتنمی برای تشکر و قدردانی از تلاش‌های صادقانه و ارزشمند معماران میهن اسلامی‌مان است که نقش موثری در توسعه و سازندگی و اعتلای ایران داشته‌اند.

ضمن تبریک و تهنیت بزرگداشت روز معمار، از خدمات و تلاش‌های همه مهندسان و معماران صمیمانه تشکر می‌نمایم و بهروزی، سرافرازی و توفیقات همگان را از درگاه ایزد منان خواهانم.

رامین کرمی
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;