پيشرفت صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران

 

مدیر عامل شرکت صنایع غربال فیلتر، کیفیت کنونی نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب را مطلوب خواند و گفت: استفاده از تجربه دوره های گذشته موجب شده است بر کیفیت این نمایشگاه افزوده شود.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر  ،عباسعلی مددی پور در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب با بیان اینکه شرکت صنایع غربال فیلتر فعالیت خود را از سال 1386 با هدف تولید آخرین نسل لوله های فولادی مشبک جدار چاه با فناوری برتر (V-wire well screen) و با کاربری در چاه های نفت آغاز کرده است، افزود: این شرکت پس از خرید و نصب ماشین آلات، از اواخر سال 1389 تولید خود را آغاز کرده و در دو دوره گذشته نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب موفق به دریافت لوح و عنوان شرکت برتر در این نمایشگاه شده است.

وی افزود : ظرفیت تولید کارخانه این شرکت در مرحله نخست یک هزار تن لوله اسکرین در اندازه 8 تا 24 است که در مراحل آینده تا سه هزار تن قابل افزایش است.

مددی پور افزود: قیمت کالاهای تولیدی ما به طور میانگین نصف قیمت کالاهای مشابه وارداتی است.

وی مصرف کنندگان عمده لوله های مشبک جدار چاه غربال را بخش های کشاورزی و شرکت های آب و فاضلاب اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این فناوری جدید است ، اما تمام مصرف کنندگان بهترین تبلیغ کننده کالاهای ما هستند و کالاهای تولیدی این شرکت افزون بر استفاده در چاه آب، به عنوان فیلتر و سرند در بیشتر صنایع (غذایی، معدن، شیمیایی و تصفیه سیالات از قبیل روغن، آب و فاضلاب) مصرف می شود.

مددی پور ، کاهش افت چاه، کاهش حداقل 25 درصد مصرف برق چاه، بیشترین سطح شیار باز در مقایسه با سایر لوله ها، حذف یا کاهش شکستکی لوله جدار و ریزش چاه، مقاومت بیشتر در برابر زلزله و رانش زمین، حذف یا کاهش شن و ماسه دهی چاه، حذف یا کاهش انسداد شیارها، حذف یا کاهش لایروبی چاه و حذف تغییرمحل چاه را ویژگی های مهم لوله های مشبک جدار چاه اسکرین (غربال) برشمرد.

مدیرعامل شرکت صنایع غربال فیلتر سپس در باره نقش برگزاری نمایشگاه های بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در توسعه صنعتی و صادرات این بخش، اظهار داشت: آشنایی مصرف کنندگان با آخرین فناوری کالاهای تولیدی شرکت های صنعتی و شناخت تولید کنندگان از نظرهای مصرف کنندگان عامل مهمی در تعامل دو طرف و پیشرفت صنعتی یک جامعه است.

وی با بیان اینکه تکامل چرخه تولید صنعتی در گرو همفکری تولیدکننده و مصرف کننده است، تصریح کرد: در نمایشگاه ها، این تعامل به شکل مطلوب حاصل می شود و مقایسه نخستین دوره نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب با آخرین دوره این نمایشگاه، تکامل پیشرفت های فناوری و ساخت تجهیزات و تاسیسات صنعت آب و فاضلاب را به طور کامل نشان می دهد.

وی افزود: کارشناسان و بازدیدکنندگان خارجی با کالاهای تولید داخل کشور آشنا می شوند و در صورت رعایت استانداردهای بین المللی و حمایت امکان جذب مشتری خارجی نیز فراهم می شود به طوری که در دوره های پیشین نمایشگاه، کالاهای تولیدی این شرکت مورد توجه بازدیدکنندگانی از عراق، افغانستان و قرقیزستان قرار گرفته است.

به گفته مددی پور، وزارت نیرو در برگزاری نمایشگاه ها و بهره گیری صنعتگران از فناوری های جدید و توسعه ساخت تاسیسات و تجهیزات مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب نقش بسزایی ایفا کرده که شایسته قدردانی است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب دیروز آغاز شده است و تا 11 دی با حضور 268 شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

 پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;