پنج اشتباه رایج در بازسازی خانه که باید از آن‌ها اجتناب کنید

تاسیسات نیوز: بازسازی یا ارتقاء خانه به جای خرید خانه جدید، در حال حاضر به دلیل قیمت‌ها و نرخ‌های بهره بسیار بالا به قدری رقابتی است که خرید خانه به سختی انجام می شود.
تقاضا برای بازسازی خانه، بازسازی ویلا و بازسازی آپارتمان های کوچک و بزرگ روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم؟
بازسازی خیلی زود
بروس ایروینگ، مشاور نوسازی که در کمبریج، ماساچوست مستقر است، می‌گوید: «اگر این یک خرابه مطلق نیست، توصیه می‌کنم برای مدتی در خانه زندگی کنید. او به بسیاری از صاحبان خانه در بازسازی آن‌ها کمک کرده است و داستان‌های جنگی خودش را دارد. زمانی را در خانه بگذرانید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند، چه چیزی مفید نیست و از چه چیزی در مورد چیدمان متنفرید و دوست دارید، چرا که بیشتر آن در ابتدا مشخص نیست.
در مراحل اولیه رویاپردازی و برنامه‌ریزی خود، فهرستی از موارد مورد پسند و دوست نداشتن خود را نگه دارید؛ ویژگی‌هایی که در مورد خانه خود و دیگران دوست دارید، محصولات و امکاناتی که تحسین می‌کنید و همچنین “موارد بدی” که در برخی خانه‌ها دیده‌اید.
برنامه‌ریزی مبهم
Angi (که قبلاً Angie’s List نامیده می‌شد) اخیراً صاحبان خانه‌هایی را که در پنج سال گذشته بازسازی یا نوسازی عمده انجام داده بودند بررسی کرد. ۴۹ درصد از آنها اعتراف کردند که پشیمان شدند که از قبل برنامه ریزی بیشتری نکرده بودند.
قبل از جذب افراد حرفه‌ای تا حد امکان تصمیم بگیرید. این می‌تواند شامل انتخاب محصولات و مواد (و نسخه‌های پشتیبان در صورت در دسترس نبودن برخی از آن‌ها) و برنامه ریزی ابعاد و موقعیت اجزای اصلی کار باشد. هر چیزی را که ممکن است اشتباه پیش برود تصور کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید. به عنوان مثال، تصمیم بگیرید که چگونه و هر چند وقت یکبار با پیمانکار عمومی ارتباط برقرار کنید و برنامه‌ریزی کنید که اگر مجبور باشید در حین انجام کار از خانه خارج شوید، کجا می‌توانید بمانید.
 نادیده گرفتن چیزهای مهم
اولویت شما باید هر گونه مشکلی در ساختار خانه، تاسیسات آن و موارد مربوط به نشتی‌ها باشد. مناطق نشتی یا ضعیف را در فونداسیون، زیرزمین، چشمک زن‌های سقف و سقف، ناودان‌ها و سرریزها و امتدادها جستجو کنید و به آنها رسیدگی کنید.
هیچ وقت به دنبال قیمت پایین نروید
از خود بپرسید که چرا یک پیشنهاد به طور چشمگیری کمتر از سایرین است یا یک پیمانکار در دسترس است زمانی که دیگران بسیار دور رزرو شده‌اند. نمونه کارها و منابع هر پیشنهاد دهنده را بررسی کنید تا متوجه شوید که آن‌ها پروژه شما را چگونه برآورد کرده‌اند. متخصصان بازسازی در حال حاضر تقاضای زیادی دارند. آماده باشید که منتظر پیشنهادات بسیار خوب باشید.
بودجه بندی غیر واقعی
شما بیش از آنچه فکر می‌کردید ممکن است پول خرج کنید، و برای مدت طولانی با نتایج زندگی کنید و بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری را که تا به حال انجام داده‌اید تغییر دهید. متقاعد کردن خود در غیر این صورت باعث ناامیدی، کوتاه کردن گوشه‌ها یا مواجهه با هزینه‌هایی می‌شود که نمی توانید از عهده آنها برآیید.
توصیه می‌کنیم ۱۰٪ یا بیشتر از کل هزینه پروژه بازسازی خانه را علاوه بر بودجه خود، برای پوشش هرگونه شرایط اضطراری یا غافلگیری که ممکن است رخ دهد، کنار بگذارید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;