پسماندهای خشک را با این نرم افزار جمع کنید

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: نرم‌افزار کاربردی «نوماند» به منظور جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان در سه منطقه شهرداری تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، رضا محمدی در این باره اظهارکرد: از روز شنبه ۱۱ آذرماه شهروندان در مناطق ۸،۱۳ و ۱۴ می‌توانند سوپراپلیکیشن شهروندی را نصب و با مراجعه به بخش «نوماند» درخواست خود را برای تحویل و فروش پسماندهای خشک ثبت و روز و ساعت مراجعه ناوگان دریافت پسماند را طبق زمان‌بندی دلخواه خود اعلام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، افزود: شهروندان علاقه‌مند به حفظ محیط‌زیست در این سه منطقه با مراجعه به نرم‌افزار کاربردی «نوماند» و ثبت درخواست برای تحویل پسماندهای خشک علاوه بر تلاش برای کاهش آثار مخرب زیست‌محیطی و جلوگیری از پدیده مذموم زباله‌گردی، می‌توانند از مبلغی که بلافاصله در کیف پول شهروندی‌شان واریز می‌شود برای خرید از میادین میوه‌وتره‌بار و فروشگاه‌های شهروند در کنار دریافت کارت بلیت مترو استفاده کنند.
تحویل هوشمند پسماندهای خشک تهرانی‌ها به عوامل اجرایی جمع‌آوری 
محمدی ادامه داد: این اپلیکیشن از روز شنبه در دسترس شهروندان مناطق ۸ ،۱۳ و ۱۴ قرار گرفت و به‌زودی سایر مناطق ۲۲ گانه نیز می‌توانند از این نرم‌افزار بهره‌مند شده و پسماند خشک خود را به‌ صورت هوشمند به عوامل اجرایی جمع‌آوری پسماندهای خشک تحویل دهند.
بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، مطابق با فعالیت‌های روزمره‌شان با مراجعه به اپلیکیشن «نوماند» ساعت مراجعه ناوگان جمع‌آوری را تعیین و با کمترین اتلاف وقت علاوه بر شارژ کیف «پول شهروندی» گامی بلند در حفظ محیط‌زیست شهر بردارند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;