پتروشيمي بندرامام تنديس بلورين گرفت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، شرکت پتروشيمي بندرامام در پنجمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار «تعالی سازمانی،  زمينه ساز تحقق اقتصاد مقاومتي» موفق به كسب تنديس بلورين شد.پتروشیمی بندر امام همچنین به عنوان سازمان دانشی برتر در ایران در چهارمین جایزه جهانی سازمان دانشی برتر  معرفی شد.

 پنجمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با هدف ارزیابی شرکت‌های پتروشیمی در سطح کشور برنامه‌ریزی شده بود كه دستیابی به نتایج متوازن پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد شراکت، مسوولیت‌پذیری برای آینده‌ای پایدار و ارزش‌یابی برای ذی‌نفعان از مهم‌ترین ارزش‌های بنیادین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شمرده می‌شود.در این جشنواره شرکت‌ها با معیارهای مدل تعالی سازمانی شامل رهبری استراتژی، کارکنان، شرکت، منابع، نتایج مشتریان، نتایج کلیدی، کارکنان و جامعه مورد ارزیابی قرار گرفتند. در این رابطه حاکمیت و رهبری پروژه، استراتژی پروژه، محورهای اجرایی پروژه، تامین منابع مالی، کیفیت پروژه، ارتباطات، مدیریت تدارکات از نظر H.S.E، میزان موجودی‌ها، کسب و کار و تکنولوژی نیز اصلی‌ترین معیارهای مدل جامع بلوغ مدیریت پروژه را تشکیل دادند كه در پايان  پتروشيمي بندرامام با اتخاذ رويكردهاي متنوع و اجراي آنان ازجمله  مديريت استراتژيك، مديريت فرآیندها، رهبري اثر‌بخش، مديريت زنجيره  تامين، مديريت مالي، مديريت دانش، مديريت فناوري اطلاعات و… موفق  به دريافت تنديس بلورين جايزه تعالي صنعت پتروشيمي شد.                                                                                         

 معرفی پتروشيمي بندرامام  به عنوان سازمان دانشی برتر

از طرفی شركت سهامي پتروشيمي بندرامام  به عنوان سازمان دانشی برتر در ایران معرفی شد. در اختتامیه چهارمین جایزه جهانی سازمان دانشی ‌برتر در ایران، شركت سهامي پتروشيمي بندرامام به عنوان یکی از سه شرکت برتر این دوره از ارزیابی‌ها انتخاب  شد.بر اساس این گزارش، شركت سهامي پتروشيمي بندرامام پس از کسب این موفقیت، به عنوان نماینده ایران در جایزه سازمان دانشی برتر آسیا که از سوی بنیاد جهانی جایزه در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند. ارزیابی جهانی MAKE، معتبرترین ارزیابی بین‌المللی در حوزه مدیریت دانش، نوآوری و سرمایه فکری است. هر سال هزاران سازمان از بیش از 100 کشور جهان به‌طور مستمر در ارزیابی جهانی MAKE شرکت می‌کنند و مجموعه فعالیت‌های خود را در حوزه‌ مدیریت دانش محور بر اساس 150 شاخص ارزیابی بهره‌مند می‌سنجند. این جایزه در ایران از سوی دانشگاه صنعتی شریف و زیرنظر مستقیم بنیاد جهانی MAKE اهدا می‌شود.













انتهای پیام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;