پالایش اعضاء و توزیع ماسک و دستکش در مقابله با کرونا در نظام مهندسی تهران

نظام مهندسی تهران با معاینه کلیه پرسنل ساختمان نظام مهندسی تهران، و توزیع ماسک و دستکش رایگان بین اعضاء و همچنین اجرای سیستم الکترونیکی امور اداری، اقدامات پیشگیرانه در مقابله ویروس کرونا را عملیاتی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، توزیع کالای بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و انواع شوینده برای مقابله با انتشار کرونا ویروس ( کووید ۱۹ ) در سازمان انجام شد.
 سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران درراستای تأمین سلامت پرسنل، اعضاء و مخاطبان درکنار سایر دستگاهها برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن با توجه به شدت انتشار ویروس، از چند روز قبل اقدامات لازم اعم از نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی به منظور رعایت نکات بهداشتی و اصول پیشگیری جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و ارسال دستورالعمل های خاص پیشگیری از این بیماری ویروسی را که در دستور کار قرار گرفته بود را عملیاتی کرد.
در این راستا از کلیه پرسنل و اعضاء و مخاطبان سازمان تست تب سنجی انجام و توزیع ماسک و دستکش رایگان صورت گرفت ، تمام فضای داخلی و بیرونی سازمان ضد عفونی گردید
مهندس سعیدیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تأکید بر حفظ آرامش افزود: استراتژی پیشگیری کرونا باید توام با آرامش و دوری از استرس تا فروکش کردن شیوع آن در جامعه باشد.
وی با اشاره به هشدارهای بهداشتی مربوطه از کلیه پرسنل و مراجعه کنندگان سازمان درخواست کرد در مبارزه با این بیماری اصل و اولویت اقدامات پیشگیری و رعایت دقیق آموزه‌های بهداشتی و گندزدایی محیط را مدنظر داشته باشند تا همه با هم بتوانیم بیماری (کووید ۱۹) را شکست دهیم.

همچنین پیرو دستور ریاست محترم سازمان ، با توجه به شیوع بیماری کرونا و رفاه حال اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از مورخ ۹۸/۱۲/۱۰فرآیند تمدید و ارتقا به صورت الکترونیک و غیر حضوری انجام خواهد پذیرفت .
شایان ذکر است سازمان از پذیرش حضوری به علت شیوع بیماری تا اطلاع ثانوی معذور است.
منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;