نماینده مجلس: وعده بازسازی پلاسکو با تغییر مسئولان جابجا شد!

تاسیسات نیوز / مهری بهزادپور: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وعده بازسازی و ساخت مجدد این مجتمع تجاری به اصناف و مالکان با جابجایی مسئولان وقت، جابجا شد و محقق نگردید.
سید ابوالفضل موسوی بیوکی عضو کمیسیون و عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تاسیسات نیوز با بیان این مطلب گفت‌: داستان پلاسکو از آغاز تا به امروز با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه و ترافیک پرحجم آن همت بیشتری از طرف همه مسئولان را می‌طلبید تا بتوان طعم تلخ حادثه را هر چه سریع‌تر از اذهان پاک کنند.
نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به‌دلیل تعویق وعده بازسازی یکساله ساختمان پلاسکو از سوی مسئولان و هیات مسئول پی‌گیری این حادثه گفت: آقای سعیدی‌کیا به‌عنوان وزیر مسکن و راهسازی وقت، آقای افشانی به‌عنوان شهردار آن زمان و برخی دیگر از مسئولان مرتبط با این حادثه وعده‌هایی را دادند که هم‌اکنون همگی تغییر یافته‌اند و حالا وعده‌ها نیز جابجا شده‌اند!
وی ضمن اشاره به اقدامات انجام‌شده در منطقه وقوع حادثه ساختمان پلاسکو و گودبرداری‌های انجام‌شده گفت: بر اساس مذاکرات و گزارشات ارائه شده از سوی شهردار منطقه ۱۲ شهر تهران، گودبرداری در منطقه پرترافیک ساختمان پلاسکو انجام شده و به دنبال آن بنا بر این شد که در راستای استحکام بخشیدن به سازه‌ها،‌ نقشه‌های مربوطه ارائه شود و از این زمان به بعد بود که اختلافاتی بین سازمان‌های مربوطه در این حوزه پیش آمد.
نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد:‌ اختلافات بین شهرداری به‌عنوان صاحب مجوز و صدور پروانه، بنیاد مستضعفان و جانبازان به‌عنوان مالک و سازمان میراث و فرهنگی و گردشگری در حوزه ارائه نقشه‌ها و غیره شروع شد و در نهایت به این انجامید که این پروژه در همین مرحله متوقف شود، چرا که درخواست‌های جدید در باره نقشه‌ها و شرایط اعلام شده برای بنیاد مستضعفان و جانبازان حرفی جدید بود.
موسوی تصریح کرد: البته به دنبال مذاکرات صورت گرفته بین شهرداری و سازمان‌های ذی‌ربط قرار بر این شده است تا با تعامل‌های صورت گرفته اقدامات صورت گرفته‌شده ساخت و ساز در این مکان پیش رود و امیدواریم که شاهد نهایی شدن ساخت این پروژه به زودی باشیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;