وسیله ای کارآمد برای کنترل محیط اتاق تمیز

به گزارش تاسیسات نیوز، پنل اتاق تمیز که با سنسور دیافراگمی برای اندازه گیری اختلاف فشار مطابقت دارد، وسیله ای با کیفیت بالاست.




CRP5 مطابق با دستورالعمل های GMP تایید شده و طراحی عالی دارد، برای استفاده در آزمایشگاه ها و اتاق های تمیز بهینه شده است. دگمه های نوری و میله دما و رطوبت آهنربایی قابل جداشدن (HC2-CRP) اجازه تمیزکردن موثر و ساده را می دهد.




تا 6 عدد اندازه گیری و پیام را می توان از طریق صفحه نمایش رنگی گرافیکی آن نشان داد. رنگ های صفحه نمایش را نیز می توان جداگانه تنظیم کرد.




آلارم ها مثل خطاها، موارد بیشتر از اعداد معین شده یا اخطارها در صفحه نمایش CRP5 به صورت مشخص نشان داده شده و می تواند به صورت دیجیتالی از طریق MODBUS، Ethernet یا رله ها ارسال شود.




با قابلیت های ارتباطی دیجیتال و آنالوگ، اضافه کردن CRP5 در هر سیستم کنترل ساده است. قابلیت های کاربردی جامع اجازه چیده شدن کامل برای هر کاربرد را می دهد. به دلیل صفحه شیشه ای محکم و سنسور رطوبت قابل برداشت CRP5 در بازار منحصر به فرد است.

 

 

 

پنل اتاق تمیز CRP5 جایی که علاوه بر اندازه گیری دقیق اختلاف فشار، رطوبت و دما، درجه بالای تمیزی نیز بسیار مهم است، گزینه نهایی است.




CRP5 مخصوصا برای اتاق تمیزهای بیمارستان ها، صنایع داروسازی، الکترونیک و صنایع غذایی و جایی که تغییرات کوچک فشار باید کنترل شود مناسب است. قابلیت های کاربردی بسیار جامع CRP5، راه حل هایی برای بسیاری از کارهای کنترلی و اندازه گیری ارایه می کند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;