واگذاری انشعاب آب دائم منوط به ارائه تأییدیه نظام مهندسی شد

در مراسمی با حضور عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و محمدرضا عظیمی رئیس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان، تفاهم نامه همکاری با هدف استاندارد سازی تاسیسات آب و فاضلاب ساختمان ها به امضا رسید.
به گزارش تاسیسات نیوز،  عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان عصر امروز در این مراسم با بیان اینکه رعایت دستورالعمل ها و استانداردها در اجرای تاسیسات آب و فاضلاب ضروری است، افزود: تمامی افرادی که از امروز اقدام به اخذ پروانه ساخت می کنند باید نسبت به تشکیل پرونده آب و فاضلاب ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان و تعیین بازرس آبفا اقدام کنند.
به گفته وی، این الزام شامل متقاضیان انشعاب آب و فاضلاب اعم از مسکونی و غیر مسکونی در شهر بندرعباس بوده  و افراد بایستی “تائیدیه بهره برداری از تاسیسات بهداشتی” صادره از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را به شرکت آب و فاضلاب ارائه کنند.
حمزه پور تصریح کرد: وصل انشعاب آب دائم توسط شرکت آب و فاضلاب نیز منوط به ارائه تائیدیه از طرف نظام مهندسی ساختمان استان است.
مدیرعامل آبفا گفت: اجرای تاسیسات داخلی بایستی توسط مجریان ذیصلاح دارای کارت مهارت فنی و حرفه ای و گواهینامه تائید کمیسیون تخصصی صورت گیرد.
محمدرضا عظیمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان نیز در این مراسم با قدردانی از مشارکت آب و فاضلاب هرمزگان در استاندارد سازی ساختمان ها ابراز امیدواری کرد: امضای این تفاهم نامه بتواند کمک زیادی به اجرای تاسیسات آب و فاضلاب در ساختمان های جدید کند.
وی افزود: نظام مهندسی ساختمان نیز تلاش خواهد کرد تا این تفاهم نامه به نحو مطلوب عملیاتی شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;