واگذاری آرام وام ودیعه مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: پنج هزار و ۵۶ متقاضی ودیعه مسکن در این استان واجد شرایط شناخته شدند و برای دریافت تسهیلات اعطایی دولت تشکیل پرونده داده‌اند.
به گزارش تاسیسات نیوز، ، احمد مرزبان افزود: هفت هزار و ۹۵۵ نفر در استان مرکزی برای بهره‌مندی از تسهیلات دولت در سامانه www.tem.mrud.ir ثبت نام کردند که اراک با چهار هزار و ۵۱۸ نفر بیشترین شمار متقاضیان را داشته است.

وی اظهار داشت: مبلغ وام ودیعه مسکن ۱۵۰ میلیون ریال با کارمزد ۱۳ درصد است که به فرد مستاجر با یک ضامن پرداخت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: متقاضیانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند از تسیلات ودیعه مسکن بهره‌مند شوند، سامانه ثبت نام در ۲ روز آخر هفته جاری باز خواهد شد و می‌توانند اعتراض خود را مطرح کنند.

مرزبان افزود: افرادی که تقاضای دریافت ودیعه مسکن آنان تایید شده است با ورود به سامانه مدارک مانند قولنامه، کارشناسایی را در سامانه بارگذاری کنند.

گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن، کارگران و حقوق‌بگیران ثابت با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های پنج نفر و بیشتر، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و همچنین زنان سرپرست خانوار هستند.

شرایط لازم برای دریافت تسهیلات شامل داشتن فرم ج سبز در سامانه وزارت راه و شهرسازی، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، و اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و کد رهگیری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;