واکنش به بحران های زیست محیطی

به گزارش تاسیسات نیوز، لازم مقابله با وضعيت هاي اضطراری از جمله پديده گرد و غبار، حفظ آمادگي كافي در قالب واكنش سريع مسئولان دولت است

حضور مسئولان در خوزستان واكنش سريع دولت به بحران زيست محيطي و مقابله با پديده گرد و غبار در خوزستان است.معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست هفته گذشته در گفت‌وگويي در اهواز با اعلام اين مطلب گفت: در نشست هاي ويژه دولت، طراحي ، پيگيري و اجراي برنامه هاي كوتاه مدت در اسفندماه 93 و بلند مدت در سال مطرح و مصوب شده و ما در نظر داريم اين پروژه را با جديت دنبال كنيم.

معصومه ابتكار تصريح كرد: در قالب اين برنامه ريزي واكنش سازمان حفاظت محيط زيست اجراي برنامه بلند مدت خواهد بود و بنده و تمامي همكارانم در دولت و سازمان از هيچ تلاشي براي تحقق اين برنامه كوتاهي نخواهيم كرد.

وي سپس با اشاره به طراحي و ارائه يك بسته كامل براساس تفكيك و برنامه هاي مشخص شده، افزود: مي خواهيم حرف براي گفتن داشته باشيم.ابتكار خاطر نشان ساخت: وظيفه دولت اين است كه ضمن ارائه برنامه هاي كارآمد، زمينه اجرايي كردن آن را فراهم آورده و اعتبار كافي براي آن پيش بيني كند و در مقابل چنين اتفاقي پاسخگو باشد.

معاون رئيس جمهور يادآور شد: كشور ما آسيب پذيري بسياري دارد كه از آنجمله كاهش نذورات آسماني به شدت گريبانگير كشور به ويژه استان خوزستان است. مقابله با اين وضعيت اضطراري حفظ آمادگي كافي براي مقابله با اين وضعيت در قالب واكنش سريع و بلند مدت است.





انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;