هیچ کاندیدایی رد صلاحیت نشد

رئیس هیات داوری نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی اعلام کرد : در این انتخابات هیچ کدام از اعضای کاندید شده برای حضور در رقابت انتخاباتی رد صلاحیت نشدند.
به گزارش تاسیسات نیوز، ذبیح الله حبیبی، رئیس هیات داوری نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی مجازی برگزار شدن انتخابات اخیر را از جمله ویژگی های شاخص آن برشمرده و گفت: این در حالی است که خوشبختانه با وجود تمامی فراز و نشیب های موجود و محدودیت های زمانی، با تلاش تمامی همکاران این انتخابات بدون چالش خاصی و در فضایی سالم و دوستانه برگزار شد.
وی با ذکر اینکه از بین ۱۰۹ نفر کاندید حضور در انتخابات شورای مرکزی، هیچ یک رد صلاحیت نشدند گفت: در عین حال ۱۰ نفر تا روز قبل از برگزاری انتخابات انصراف داده و سه نفر نیز در همان ابتدای ثبت نام ها، انصرافشان را به هیات اجرایی اعلام کردند . ضمن آنکه یک نفر هم بعد از مهلت تعیین شده، اعلام کاندیداتوری کرده بود که از سوی هیات اجرایی پذیرفته نشد.
حبیبی نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی را یکی از کم حاشیه ترین انتخاب های تاریخ این سازمان دانسته و گفت: در این دوره شاهد حذف تمامی حاشیه های انتخابات های دوره های قبل به مدد تدابیر اندیشیده شده و همچنین مجازی برگزار شدن انتخابات بودیم که می تواند الگویی برای سایر نهادها و ارگان ها و همچنین انتخاب های بعدی نظام مهندسی و خانواده بزرگ عضو آن باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;