هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قم انتخاب شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: براساس نظام نامه ابلاغی انتخابات نهمین دوره هیأت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها و از طریق رأی گیری ۷ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب شدند.
به گزارش تاسیسات نیوز، حسن صبوری در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی استان، با اشاره به زمان برگزاری این انتخابات در مرداد ماه امسال گفت: تعداد ۱۴ نفر از اعضای سازمان بر اساس صلاحیت، حسن سابقه و کسوت در جلسه دعوت شده اند و از طریق رأی گیری ۷ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب می‌شوند.
 رئیس دستگاه نظارت انتخابات استان قم افزود: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی یک صنف می باشد، از اعضای منتخب انتظار می رود، روند برگزاری انتخابات را به دور از هرگونه حاشیه پیگیری نمایند و مسئولیت و تعهدی که برعهده آنها گذاشته می شود با برگزاری یک انتخابات سالم، به نحو شایسته به سرانجام برسد.
صبوری اظهار داشت: احکام اعضای منتخب هیأت اجرایی توسط اداره کل راه و شهرسازی صادر و پس از آن روند اجرای انتخابات سازمان به طور رسمی آغاز می شود.
وی ادامه داد: بر اساس شیوه نامه، مدیر کل راه و شهرسازی استان به عنوان رییس دستگاه نظارت و معاون مسکن و ساختمان، رئیس اداره نظام مهندسی، رئیس اداره حراست و رئیس اداره حقوقی نیز اعضای هیئت نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی هستند.
در این جلسه با رأی حاضران، آقایان؛ مجتبی دلاوری پاریزی به عنوان رئیس، حسن هاشم زاده به عنوان نایب رئیس و حمیدرضا رمضان دهنوی، سید نبیل کهفی، محمدرضا معرفت، ناصر فردوسی وخانم سیده شبنم فاطمی به عنوان عضو هیات اجرایی انتخابات مذکور انتخاب شدند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;