همکاری با بوش ترموتکنولوژی آلمان

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت بوتان با هدف تغییر اساسی در بازار تاسیسات ایرانی، قرارداد همکاری بلندمدت شرکت بوش ترموتکنولوژی آلمان را امضا کرد. بر اساس این قرارداد، گروه صنعتی بوتان به‌صورت انحصاری، توليد، فروش و خدمات پس از فروش تمامی محصولات گرمایشی و آب گرم خانگی بوش ترموتکنولوژی را در ایران عهده دار خواهد بود.





مشارکت استراتژیک این دو برند بین‌المللی، دستاوردهای بسياری نيز برای منافع ملی و صنعت کشورمان به همراه خواهد داشت که افزایش توليد داخلی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان ایرانی از جمله پراهميت ترین آنها به شمار می‌روند. بوتان که محصولاتش در خانه بيش از 11 ميليون خانواده ایرانی مورد استفاده است، نخستين و بزرگ‌ترین توليدکننده محصولات گرمایشی و آب گرم در ایران به شمار می‌رود.





در سال‌های اخير، بوتان با صادرات روزافزون و مستمر به اروپا و آسيا بازارهای جدیدی را فتح و با شکستن رکورد صادرات بيش از 400 هزار دستگاه، به نامی شناخته شده در این صنعت در اروپا تبدیل شده است. در ادامه مسير توسعه، بوتان از اسفندماه سال جاری وارد این شراکت استراتژیک با بوش شد.





اولين حضور بوش ترموتکنولوژی در ایران به 93 سال پيش برمي‌گردد و از همان زمان و به تدریج، فعاليت‌های مختلفی را در ایران دنبال کرده است. در ماه مه 2016، شرکت بوش با آگاهی از اهميت ویژه بازار ایران، اقدام به تاسيس دفتری در ایران کرد و اکنون با امضای این قرارداد با گروه صنعتی بوتان، بوش تعهد عميق خود را به ایران تجدید کرده است.





گروه بوش ترموتکنولوژی آلمان با بيش از 73 ميليارد یورو درآمد فروش و 390 هزار کارمند، در 150 کشور دنيا حضور دارد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;