همه چیز از افتتاحیه تا پایان

به گزارش تاسیسات نیوز، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات صبح روز سه شنبه 27 مهرماه با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد و در آن صدها شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 33 کشور مناطق مختلف جهان، جدیدترین صنایع، تجهیزات، ماشین آلات، توانمندی ها و تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.

 

 

 

 

این نمایشگاه توسط دکتر حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه افتتاح گردید.

 

 

 

در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه تاسیسات خاورمیانه و شمال آفریقا و یکی از 10 نمایشگاه بزرگ جهان محسوب می شود، بیش از 830 شرکت داخلی و خارجی حضور داشتند.

 

 

 

در این نمایشگاه 420 شرکت داخلی و 410 شرکت و نام تجاری خارجی از کشورهای ایتالیا- چین- صربستان- کره جنوبی- آلمان- تایوان – ترکیه – مالزی – تایلند – سوئد – فنلاند – دانمارک – ایرلند – سوئیس – کویت – ژاپن – انگلستان – آمریکا – هند – امارات – اسپانیا – فرانسه – لهستان – هلند – کانادا – یونان – برزیل – اسلوانی – بلژیک – مجارستان – اندونزی – روسیه و نروژ حضور داشتند.

 

 

 

این نمایشگاه شامل پنج بخش:

 

1- تولیدکنندگان تجهیزات سرمایشی و سردخانه ای و تهویه شامل: چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل


2- تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شامل: دیگ، مشعل، رادیاتور، پکیج و…


3- تولیدکنندگان تجهیزات تاسیسات شامل: شیرآلات، لوله و اتصالات، پمپ و فیلتر رسوب زداها، شیرهای برقی


4- تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل: تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی


5- BMS تجهیزات جانبی و خدمات شامل: عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیرفلزی، انرژی های نو

 

 

رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات از رشد 25 درصدی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده و این استقبال به حدی بود که سالن های تحت پوشش از چندین هفته قبل بصورت کامل تکمیل شد.

 

 

 

دکتر عبدالکریم جلالی افزود: قرار است در مدت زمان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری از کشورهای مختلف در نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی با شرکت های داخلی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.

 

 

 

وی با بیان اینکه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات در فضایی بالغ بر 54 هزار متر مربع برگزار شد، گفت: در حاشیه این نمایشگاه چندین همایش و نشست علمی آموزشی با حضور استادان دانشگاه ها، محققان و اندشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه ها در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

 

 

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه افزود: آشنایی با نوین ترین تولیدات و پیشرفت های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای عرضه شده در بخش سیستمهای گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغال زایی و بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات است.

 

 

 

 

صنعت تاسیسات که نقش حیاتی در صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی و نساجی دارد؛ از قدیمی ترین صنایع کشورمان محسوب می شود که با برخورداری از دانش آکادمیک و تجربه فعالین، سابقه ای بیش از نیم قرن تولید برای مصرف داخلی و خارجی داشته و صادرات به کشورهای همسایه و در مواردی صادرات به دیگر نقاط جهان از جمله اروپا نشان از توان بالای تولیدی این صنعت در ایران دارد.

 

 

 

ستاد خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;