همایش مسکن مهر

 

 

 

 

 

 

KN9-10127                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 
وزارت راه وشهرسازی همزمان با هفته جهانی اسکان بشر امسال، همایش ملی مسکن مهر با مشارکت فعالان بخش خصوصی و دولتی در روزهای 10 و 11 مهرماه در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار می کند.

 

اهمیت و نقش پررنگ مسکن مهر در تأمین مسکن خانوارها به ویژه گروه‌های کم‌درآمد جامعه و آثار مثبت این پروژه بزرگ عمرانی در تنظیم بازار مسکن کشور، ‌موجب شد تا نخستین همایش ملی مسکن مهر، همزمان با هفته جهانی اسکان بشر تدارک شود . قرار است در این همایش رویکردها، دستاوردها و راهکارها، نظام تأمین مالی، توسعه شهری و صنعتی‌سازی و مقررات ملی ساختمان به عنوان محورهای کلیدی طی دو روز برگزاری بررسی شود.

همچنین قرار است مباحثی مانند فرآیند شکل‌گیری مسکن مهر، روند اجرایی، چارچوب‌های حقوقی و قانونی، نقش طرح مسکن مهر در تحولات کلان اقتصادی و نقش سیستم بانکی در مدیریت نقدینگی طرح مسکن مهر از سوی کارشناسان دولتی و خصوصی دست اندرکار این پروژه ملی مورد نقد و بررسی قرار گیرد. براساس این گزارش، ارزیابی اقتصادی، کالبدی و اجتماعی طرح مسکن مهردر نظام برنامه ریزی شهری، بافت‌های فرسوده و شهرهای جدید همراه با ارائه تجربیات اجرایی مسکن مهر در کنار توسعه زیرساخت‌های شهری نیز از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

ثبت نام همایش ملی مسکن مهر با همکاری شرکت مدیران آریا دانش ایرانیان به عنوان مجری برگزاری همایش از ابتدای مرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت. برپایه توافق به عمل آمده با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مهندسان عضو شرکت کننده در همایش از امتیاز ارتقای پایه مهندسی برخوردار خواهند شد.

‌محققان، پژوهشگران،دانشجویان و علاقه مندان می توانند‌ درارتباط با محورهای همایش و با رعایت ضوابط درخواستی مندرج در پایگاه اطلاع رسانی همایش، مقالات خود را حداکثر تا تاریخ بیستم شهریور ماه به دبیرخانه مربوطه ارسال نمایند. قرار است نمایشگاه تخصصی عملکرد و دستاوردهای صنایع و شرکت‌ها و حوزه‌های وابسته به بخش مسکن وکارگاه‌های تخصصی با حضور فعالان و متخصصان صنعت ساختمان در حاشیه این همایش برگزار شود. علاقه‌مندان برای حضور در این همایش تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.hamayeshmehr.ir مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;