همایش بین‌المللی جذب سرمایه‌گذاران پتروشیمی برگزار می‌شود

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان از برگزاری همایش بین‌المللی جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خبر داد.

 

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، رضا قیصی‌پور با بیان این مطلب گفت: این همایش در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز ٢٠ ساله و به منظور جلوگیری از خام‌فروشی، توسعه تولیدات پتروشیمی و تکمیل ارزش صنایع پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: دفتر توسعه صنایع تکمیلی، استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان، سازمان امور اقتصادی و دارایی و دیگر سازمان‌های مربوطه در برگزاری این همایش همکاری دارند.

 

قیصی‌پور ادامه داد: همایش جذب سرمایه‌گذاران در بخش پتروشیمی با اهداف سرمایه‌گذاری در صنایع تکمیلی و خلق مزیت پایدار در صنعت پتروشیمی، شناسایی و معرفی فرصت‌های کسب و کار، آسیب‌ شناسی روند موجود صنایع تکمیلی پتروشیمی و برنامه‌ریزی به منظور توسعه کمی و کیفی ظرفیت این گروه از صنایع، تسهیل فرایند جذب سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی و زنجیره صنایع تکمیلی و بسترسازی برای افزایش انگیزه و ارتقای سطح مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مربوط برگزار می‌شود.

گفتنی است همایش بین‌المللی جذب سرمایه‌گذاران پتروشیمی ١١ و ١٢ تیرماه در خوزستان برگزار می‌شود.

پایان پیام/.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;