هدفمند شدن فعالیتها و بررسی مسائل فنی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی مهندس رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در مکاتبه ای با روسای استانی در 23آبانماه جاری ازاین مجموعه تخصصی خواستار همکاری مهندسان عضو نظام مهندسی در کاهش آلام و تامین مایحتاج آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه گردید متن نامه به شرح زیر است :


بسمه تعالی


همانگونه که مستحضرید زلزله آیتی از آیات و نشانه های خداوند است، اما اینگونه حوادث ناگوار را بشر می تواند با علم و دانش از بروز بیشتر آسیب های آن جلوگیری نماید. حادثه اسف بار و غم انگیز زلزله کرمانشاه موجب تأثر و تأسف جامعه بزرگ مهندسی ایران گردیده است ولی این حادثه خود می تواند درسی بزرگ برای تلاش بیشتر در عرصه مهندسی کشور گردد.



لذا از کلیه سازمانهای استانها و اعضاء محترم نظام مهندسی کشور تقاضا می شود جهت هدفمند شدن فعالیتها، کمکها، امداد رسانی و بررسی مسائل فنی نکات زیر را مد نظر قرار دهند.



1- معرفی اعضاء متخصص جهت تشکیل تیم های بازرسی فنی به شورای مرکزی



2- ارسال کمکهای نقدی به شماره حساب جاری 1402644438 یا شماره کارت 6104337666513567 به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه نزد بانک ملت.( اعلام از طریق سایت سازمانها به اعضاء محترم )



3- جمع آوری کمکهای غیر نقدی شامل: پوشاک، پتو، چادر، مواد غذایی خشک از طریق واحدهای روابط عمومی استانها و ارسال از طرف سازمانها به واحد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کرمانشاه.



4- به منظور کمک رسانی سازمانها و نظر به نیاز مبرم به پتو در صورت امکان سازمانها نسبت به تهیه پتو ( به میزان 200عدد ) و ارسال به نظام مهندسی کرمانشاه اقدام و رسید آنرا به شورای مرکزی ارسال نمایند.



5- لازم به ذکر است ترتیبی اتخاذ فرمائید موارد بندهای 2و3 از طریق سایت سازمانها به اطلاع اعضاء محترم رسانده شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;