نکات مهم در تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان

در این مطلب قصد داریم تا در مورد نکاتی که بایستی در تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان مدنظر داشته باشید، صحبت کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
به گزارش تاسیسات نیوز، بر کسی پوشیده نیست که ساختمان‌های تجاری با نمای بیرونی کثیف و نامطبوع بازدیدکنندگان و مشتریان را به خود جذب نمی‌کنند؛ به همین دلیل ضروری است که ساختمان تجاری خود را هر بار به روش صحیح بشویید! اما دقیقاً چگونه این کار را بایستی انجام دهید؟ تمیز کردن نادرست و عدم آگاهی نسبت به این امر ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری را به ساختمان شما وارد کند. در ادامه فهرستی از نکات مهم را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا با عمل به آنها بتوانید به ساختمان تجاری خود شانس بهتری را برای عالی به نظر رسیدن بدهید.
۱- در وهله اول برای این کار نیاز به اجاره کلایمر دارید تا بتوانید هر گونه ترک‌خوردگی را بررسی کنید قبل از شستن دیوارهای بیرونی، باید هرگونه ترک‌خوردگی و شکستگی را بررسی کنید.
۲- اطراف درها و پنجره‌ها و همچنین درزها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیزی از جای خود خارج نشده است. همچنین، ناودان‌ها را چک کنید، زیرا زباله‌ها و حتی جسد پرندگان نیز می‌توانند در این محل‌ها جمع شوند و جلوی آبراه را بگیرند.
۳- از به کارگیری مواد شیمیایی خطرناک خودداری کنید. استفاده از این نوع مواد شیمیایی می‌تواند به نمای بیرونی ساختمان تجاری شما آسیب برساند. همیشه قبل از انتخاب محصولات پاک‌کننده، برچسب‌های هشداردهنده روی آن‌ها را بررسی کنید و هنگام استفاده از آن‌ها دستورالعمل‌ها را به دقت دنبال کنید.
۴- اگر مطمئن نیستید که چگونه از یک ماده شیمیایی خاص استفاده کنید، از شرکت اجاره کلایمر در این خصوص کمک بخواهید، چرا که این نوع شرکت‌ها سابقه زیادی در این خصوص دارند.
۵- اجاره کلایمر را دست کم نگیرید چرا که برای شستشوی کامل ساختمان تجاری خود، باید کلایمر مناسب برای دسترسی به فضاهای دور از دسترس را داشته باشید. اجاره کلایمر مقرون به صرفه‌تر از داربست است و مطمئن شوید که اجاره کلایمر خود را از مجموعه معتبری انجام می‌دهید.
۶- اگر قرار است خودتان شستشوی ساختمان تجاری را انجام دهید باید از وسایل ایمنی مناسب استفاده کنید. پوشیدن تجهیزات ایمنی شما را در هنگام کار تضمین می‌کند.
۷- از تجهیزات مناسب استفاده کنید؛ استفاده از تجهیزات شستشو با کیفیت بالا باعث می‌شود کار شستشوی شما به درستی انجام شود. استفاده از تجهیزات ناکافی یا معیوب می‌تواند به ساختمان‌های تجاری آسیب برساند، بنابراین مطمئن شوید که فقط از تجهیزات با کیفیت بالا استفاده می‌کنید.
۸- اول پنجره‌ها را تمیز کنید زیرا خاک گیر کرده در اطراف لبه‌های پنجره می‌تواند باعث دوباره‌کاری شود، بنابراین اول مطمئن شوید که پنجره‌ها را تمیز و درخشان کرده‌اید سپس برای شستشوی نمای خارجی ساختمان خود با مجموعه تماس بگیرید.
۹- از شستن نمای خارجی ساختمان تجاری خود در زمانی که هوا خیلی گرم یا سرد یا بارانی است، خودداری کنید؛ چنین کارهایی را فقط باید در هوای معتدل انجام گیرد که هوا خشک است.
۱۰- کار شستشوی نمای خارجی ساختمان تجاری خود را به دقایق آخر محول نکنید چرا که شستشوی ساختمان تجاری زمان زیادی می‌برد. اگر کار شستشوی نمای خارجی ساختمان درستی و کامل انجام شود، هم مشتریان را جذب خواهد کرد و هم نیازی به مصارف اضافی برای تعمیر نمای ساختمان نخواهد بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;