نماینده مجلس: هیئت‌ نظارت انتخابات نظام مهندسی ورود کند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در مرحله استعلام وضعیت نامزدها از مراکز مشخص توسط هیئت‌های اجرایی هستیم و هیئت نظارت مرکزی نیز تعیین شده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اتمام زمان ثبت نام نامزدها در انتخابات نظام مهندسی گفت: در حال حاضر در مرحله استعلام وضعیت نامزدها از مراکز مشخص توسط هیئت‌های اجرایی هستیم و هیئت نظارت مرکزی نیز تعیین شده است.
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر مجلس با هیئت‌های برگزار کننده انتخابات تاکید کرد: نگرانی‌های زیادی از نحوه برگزاری انتخابات، مسائل پرداخت‌های نامتعارف مالی و تعارض منافع از سوی بدنه انقلابی نظام مهندسی مطرح است و امیدواریم هیئت‌های نظارت این نگرانی‌ها را مرتفع سازند.
*انتخابات نظام مهندسی ۲ مهرماه برگزار می‌شود
وی با اشاره به نظارت عالیه مجلس شورای اسلامی بر فرآیند انتخابات افزود: امیدواریم این انتخابات با انتخاب افراد پاک، دلسوز، متخصص و با سابقه شفاف مالی به اتمام برسد.
شاکری در پایان با اشاره به اقدامات وزارت راه و شهرسازی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم در نظام مهندسی کشور بیان کرد: مجلس تمام قد برای کمک به وزارت راه و شهرسازی آماده است و ان شاالله این انتخابات روز ۲ مهرماه مطابق با انتظارات انقلابی بدنه این سازمان برگزار شود.
منبع فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;