نمایش هنر راندمان انرژی

 

 
به گزارش تاسیسات نیوز، هنر معاصر از تکنولوژی مدرن در یک پروژه گرمایش و سرمایش برای یک موزه هنر در فلورانس ایتالیا استفاده کرده است.

 

 

 

سیستم های سرمایش IT و الکتریک هیدرونیک میتسوبیشی یک سیستم تهویه مطبوع کلیماونتا بر اساس پمپ حرارتی برای مرکز بازسازی شده موزه هنرهای معاصر تامین کرده است.

 

 

 

کار توسعه این مرکز که در 1988 پایه گذاری شده بود به منظور دوبرابر کردن فضای نمایشگاهی خود و همزمان بازسازی ساختمان اولیه در سال 2006 شروع شد. تمرکز طرح روی ساختن یک بال جدید و نیز بیش از دو برابر کردن اندازه فضای نمایشگاهی بود. مرکز جدید همچنین یک بایگانی و کتابخانه تخصصی دارد با حدود 50000 جلد کتاب، یک سالن تئاتر خارجی، یک سالن سینما، یک فضای نمایش در گالری ها، کتاب فروشی، رستوران و یک اغذیه فروشی دارد.

 

 

 

ساختمان جدید Pecci نه تنها از نظر معماری بلکه از نظر سیستم های مکانیکی پایدار و پیشرفته تحسین برانگیز و نوین است.

 

 

سیستم های روشنایی و تهویه مطبوع برای تامین بهترین اسایش داخلی برای بازدیدکنندگان و در عین حال تضمین کمترین هزینه های اجرا و کمترین تاثیر بر محیط زیست طراحی شده است.

 

 

 

تاسیسات شامل دو پمپ حرارتی چندمنظوره آب خنک NECS-WQ 0512 کلیماونتا است که با Manager 3000، سیستم کنترل و مدیریت مرکزی کلیماونتا کنترل می شود. دستگاه های آبی به یک چاه شهری نزدیک وصل می شوند.

 

 

 

پمپ های حرارتی چندمنظوره می توانند در حالت های سرمایش تنها، گرمایش تنها و گرمایش و سرمایش همزمان کار کنند تا نیازهای کل سال ساختمان را برآورده سازند.

 

 

 

با توجه به نتایج مثبت به دست آمده از اولین ساختمان، همین تیم طراحان تعویض سیستم گرمایش قدیمی در ساختمان اصلی با پمپ های حرارتی چندمنظوره را برنامه ریزی کردند.

 

 

 

فاز اول شامل بازسازی سینماو سالن کنفرانس بود که سیستم HVAC مستقل بر اساس یک دستگاه NECS-Q-0262 کلیماونتا به کار گرفته می شود. در این مورد طراحان یک دستگاه چندمنظوره مبا منبع هوا برای ارایه یک سیستم ساده تر از نظر نگه داری را انتخاب کردند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;