نمایشگاه تاسیسات گرمایشی و سرمایشی کی یف

به گزارش تاسیسات نیوز، این نمایشگاه بزرگترین، بهترین و شناخته شده ترین نمایشگاه تجاری صنایع تاسیسات، گرمایش، آب، لوله کشی، تهویه مطبوع، کولرهای گازی، استخرهای شنا، سونا و صنعت اسپا در اوکراین محسوب می گردد. این نمایشگاه توسط 97٪ از غرفه داران، به عنوان یک جایگاه تجاری مقرون به صرفه شناخته می شود؛ که برندهای پیشرفته بین المللی و بازیگران اصلی بازارهای جهانی به منظور معرفی و عرضه محصولات و خدمات نوین خود برای بیش از 19000 نفر از خریداران کلیدی و متخصصین این صنایع از آن استفاده می نمایند.






این رویداد یک نمایشگاه تجاری سالیانه است که 91٪ از بازدید کنندگان آن تصمیم گیرندگان اصلی و نیمی از این بازدید کنندگان نیز صاحبان و مدیران شرکت های تجاری از تمام مناطق اوکراین و کشورهای همسایه هستند که همگی به منظور دست یابی به بازارهای دست اول و آشنایی با جدیدترین قیمت ها در این فصل تجاری، و نیز شرکت در 20 کنفرانس تخصصی درباره روش های متعدد و منحصر به فرد صنعتی، در اینجا حضور خواهند یافت.






مشخصات بازدید کنندگان نمایشگاه Aqua-Therm اوکراین 2016:

 

95٪ از بازدید کنندگان خود را ملزم به حضور در نمایشگاه تاسیسات کی یف می دانند

 

27٪ از بازدید کنندگان شامل فروشندگان و توزیع کنندگان هستند

 

 

37٪ شامل شرکت های نصب و راه اندازی

 

 

22٪ شامل شرکت های طراحی

 

 

26٪ شامل نمایندگان شرکت های صنعتی (تولید کنندگان صنایع نفتی، تولید کنندگان مواد غذایی، دارو، داروسازی ها، نیروگاه های برق، ماشین سازی ها، صنایع متالورژی، کارخانجات نجاری و کشاورزی)

 

 

18٪ شامل شرکت های ساختمانی

 

 

9٪ شامل شرکت های آب و برق می باشند




مشخصات نمایشگاه تاسیسات کی یف 2016:

 

سالن صنایع سرمایشی کلایما

 

 

نمایشگاه صنایع سرمایشی کلایما ارائه کننده طیف گسترده ای از آخرین فن آوری ها و روش های نوین در زمینه صنایع تهویه مطبوع، سیستم های تهویه و خنک کننده صنعتی بشمار می رود.





تجهیزات و فن آوری نمایش داده شده در نمایشگاه صنایع سرمایشی کی یف ارائه دهنده کاربردی ترین سیستم های خنک کننده و تهویه مطبوع صنعتی و ساختمانی بشمار می آیند. نمایشگاه صنایع سرمایشی کلایما در حقیقت گردهمایی برای حرفه ای ها و ابزار بازاریابی کارآمدی بحساب می آید.





سالن نمایشگاه استخر باسین ( Basseyn)

 

به طور سنتی، به شرکت های ارائه دهنده تجهیزات و سیستم های استخرهای شنا، سونا، سیستم های ماساژ و حمام های جکوزی فضای جداگانه ای اختصاص می یابد، که کمکی بسزا برای جذب تعداد بیشتری از بازدید کنندگان و علاقه مندان این صنایع بشمار می آید.





شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از سالن استخر طیف گسترده ای از آخرین تجهیزات و فن آوری های روز در حوزه پارک های آبی، استخرهای شنا، سونا و مراکز ماساژ را به نمایش خواهند گذاشت. این نمایشگاه جایگاهی ارزشمند و مفید برای شرکت های فعال در صنایع ساختمانی و ساخت و ساز در بخش های املاک شخصی، ورزشی و امکانات سالن های ورزشی عمومی، مراکز توان بخشی، مراکز سلامت، هتل ها، و غیره بحساب می آید.





سالن اکو انرگو

 

 

سالن اکو انرگو (انرژی های پاک) در واقع بخشی تخصصی با محصولات و فن آوری های روز به منظور صرفه جویی در انرژی و نیز استفاده از منابع انرژی های تجدید پذیر و نوین در نمایشگاه تاسیسات کی یف به شمار می آید. رهبران صنعتی جهان در این سالن به ارائه آخرین تجهیزات خود در زمینه های مختلفی چون دیگ های بخار، پمپ های گرمایی، آب گرم کن های خورشیدی و سایر تجهیزات صرفه جویی کاربردی در بخش انرژی خواهند پرداخت.





سالن تخصصی فیلترها و تکنولوژی های تصفیه آب

 

 

 

سالن تخصصی صنعت تصفیه آب، عرضه کننده فن آوری های تصفیه آب همچون سیستم ها و تکنولوژی های تصفیه یونی و فرآیندهای تصفیه غشایی به متخصصان و کارشناسان تصفیه آب می باشد. این بخش فن آوری هایی همچون فن آوری فیلتر کربن های فعال برای تصفیه آب، تجهیزات آماده سازی آب برای طراحان صنعتی؛ روش های آماده سازی آب، تجهیزات و تامین تجهیزات بویلر را شامل می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;