نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

تاسیسات نیوز: پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی برگزار می شود.
در این پاویون که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.
سیستم‌ها و تجهیزات گرمایشی، سیستم‌ها و تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع تجهیزات تأسیساتی، رادیاتور، پمپ، فیلتر، شیرآلات، انواع لوله و اتصالات، تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون، گروه‌های خدماتی و پیمانکاری، محورهای اصلی این نمایشگاه هستند.
علاقه‌مندان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع می‌توانند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۴۴۳۶۰۱۱۷ تماس بگیرند.
به گزارش سیناپرس به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، مهلت ثبت درخواست برای حضور در این پاویون، روز جمعه ۱۰ شهریور ماه جاری خواهد بود.
یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;