نظام نامه  کمیسیون حقوقی حرمت شورا

نظام نامه  کمیسیون حقوقی حرمت شورا است، باید ببینیم تفاوت این نظام نامه با نظام نامه  قبلی چیست و چه مزیتی دارد و قرار است چه اتفاقی در ماهیت آن رخ دهد .
به گزارش تاسیسات نیوز، حمزه شکیب در سیصد و دومین جلسه  شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار شد. ضمن تشکر از همکاران شورای مرکزی، کمیته اجرایی و اعضای هیئت مدیره سازمان به ارائه گزارش و برنامه های آتی این شورا پرداخت و بیان کرد: نظام نامه  کمیسیون حقوقی حرمت شورا است، باید ببینیم تفاوت این نظام نامه با نظام نامه  قبلی چیست و چه مزیتی دارد و قرار است چه اتفاقی در ماهیت آن رخ دهد .
همچنین در این جلسه مطرح شد تا برای هیئت عمومی تبریز خط و مش و اهداف را در دستور کار قرار دهیم و در خصوص سمینار دو روزه  فاجعه متروپل نیز اطلاع رسانی لازم صورت گرفت. همچنین مقرر شد کمیسیون برنامه اهداف، برنامه و فرم گزارش عملکرد را به شورا اعلام نماید .
در ادامه این جلسه مقرر گردید پیگیری در خصوص سه موضوع تعارض منافع،مبانی قیمت گذاری،شناسنامه فنی و ملکی  را در دستور کار داشته باشیم .همچنین در پایان جلسه در خصوص انتخاب اعضای نظارت کننده بر عملکرد استان ها، انتخابات صورت گرفت و در پایان آقایان موحدپور،هاشم زاده،عامری برگزیده شدند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;