نظام مهندسی ساختمان پروژه های عمرانی را قفل کرده است

به گزارش تاسیسات نیوز، فرماندار رزن نبود مجری ذی صلاح را اصلی ترین مشکل شهرستان دانست و گفت: نظام مهندسی نیز کم لطفی می‌کنند و همین موجب شده پروژه‌های ساخت و ساز این شهرستان قفل شوند.
علی اصغر غفاری آثار صبح پنجشنبه در شورای اداری شهرستان رزن که با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت، به وضعیت سفره‌های زیر زمینی و کاهش میزان بارندگی‌ها اشاره کرد و گفت: باید در این راستا به حوزه کشاورزی و مصارف اب در این حوزه توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی با تصریح بر اینکه در حوزه قنوات شهرستان در حال حاضر مشکلی نداریم، اضافه کرد: وضعیت همه واحدهای صنعتی به لحاظ مشکلات، موانع و ناتمام ماندن آنها مورد بررسی و احصای مشکلات دیده شد و در این راستا از محل سفر ریاست جمهوری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته شد.
فرماندار رزن به حوزه اشتغال نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه کشاورزی، انجمن گلخانه داران در این عرصه به نام شهرستان رزن ثبت شد، بحث سورتینگ و کارخانه مربوطه در این راستا نیز در شهرستان رزن افتتاح شد.
غفاری آثار یادآور شد: در حوزه عمرانی، زمین و مسکن، خدماتی و غیره، همه پروژه‌های ناتمام شهرستان در نظر گرفته شد و ۶۰۰ میلیارد تومان بابت آنها در نظر گرفته شدند.
این مسئول به پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اشاره کرد و افزود: نبود مجری ذی صلاح بزرگترین مشکل شهرستان است، دوبار استاندار همدان در این راستا با وزیر صحبت کرده اما شرایط اجرای قانون در شهرستانهای کوچک میسر نیست.
فرماندار رزن افزود: از سویی، نظام مهندسی نیز کم لطفی می‌کنند و همین موجب شده پروژه‌های ساخت و ساز این شهرستان قفل شوند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;