نظام مهندسی استان می تواند بازوی شهرداری باشد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: سازمان نظام مهندسی آمادگی کامل دارد در زمینه های عمرانی بعنوان بازوی مشورتی یار و یاور شهرداری باشد وبا ارتباط و تعامل سازنده بین این دو ارگان شاهد بهبود وضعیت ساخت و سازها در سطح شهرهای استان و رعایت مقررات ملی ساختمان و مهم‌تر از همه، تکریم ارباب رجوع خواهیم بود.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمد رضا آلوستانی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر گرگان اظهار کرد: بخش اعظمی از ماهیت خدمت دو سازمان در حوزه ساختمان، مشابه و مکمل هم است که نیازمند تقویت تعاملات بین دستگاهی است.
آلوستانی با تشکر از همکاری های شهرداری و شورای اسلامی شهر بیان داشت: برگزاری جلسات هم اندیشی و تصمیم گیری درحوزه ساخت وسازها برای رونق بیشتر به این صنعت، به ما کمک می کند.
رئیس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ضمن قدردانی از همراهی مجموعه شهرداری گرگان گفت: با درک اهمیت و ضرورت اعلام و اطفا حریق در ساختمان ها و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان همکاری مشترکی را با شهرداری و سازمان آتش نشانی آغاز کرده ایم.
وی با اشاره به همکاری و تعامل بسیار سازنده با انبوه سازان و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان افزود :استفاده از ظرفیت انبوه سازان و مهندسان در سازمان نظام مهندسی می‌تواند به شهرداری گرگان در حوزه جذب سرمایه‌گذار کمک کند.
محمدرضا سبطی شهردار گرگان ضمن ابرازخرسندی از برگزاری این نشست مشترک، اراده و تلاش سازمان در تحقق اهداف قانونی، احترام به حقوق شهروندان و تلاش به برقراری تعامل سازنده با ارگان های مرتبط را ستودنی دانست. شهردار گرگان به تعامل سازنده سازمان با انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان استان و تبعات مثبت آن اشاره و این امر را قابل تحسین خواند.
وی در ادامه گفت: هر جا که شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان هماهنگ عمل کرده اند شاهد اتفاق های خوب و قابل قبولی در حوزۀ نظارت و اجراء در سطح شهر بوده ایم.
وی خاطر نشان کرد: با همکاری سازمان، امکان ارائه خدمات مهندسی به اعضای سازمان و شهروندان هر چه بیشتر فراهم شده و در فضای مثبت همکاری و شرایط سازنده شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز و رضایت هم استانی های خواهیم بود.
صفر علی پایین محلی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در این نشست ضمن اشاره به اثرات مثبت برگزاری چنین جلساتی گفت : استفاده از خرد جمعی، جزئی از برنامه‌های شورای شهر است، بنابراین برای داشتن شهری زیبا از ظرفیت مجموعه نظام مهندسی ساختمان بهره خواهیم برد.
پایین محلی گفت: یکی از راه های دستیابی به اهداف توسعه و تامین خدمات مورد نیاز شهروندان، جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف است، مجموعه شورا و شهرداری با وجود ظرفیت های متعدد می توانند با بهره گیری از تمامی قابلیت ها و ویژگی های شهری، توسعه اقتصادی را با جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف میسر سازند.
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: مجموعه شورای شهر گرگان آمادگی کامل خود را جهت حمایت و همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعلام می دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;