نظارت مهندسین بر کاربرد مصالح ساختمانی استاندارد افزایش یابد

به گزارش تاسیسات نیوز،  در جلسه هیئت چهار نفره و شورای هماهنگی سازمان نظام مهندسی استان کردستان در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی استان در سنندج، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ملزم به نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها است.
وی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین مناسب سازی برای معلولین و سالمندان در هنگام اجرای طرح های دولتی و بخش خصوصی باید از سوی نظام مهندسی به دقت مورد توجه قرار گیرد و با افراد خاطی بر اساس این قانون برخورد شود.
وی افزود: در این رابطه ایجاد رمپ های استاندارد برای تسهیل در تردد معلولین و سالمندان در ساختمان ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: شهرداری ها موظف هستند از صدور مجوز و پایانکار برای ساختمان هایی که قانون مناسب سازی را رعایت نکرده جدا خوداری کنند.
ملکی ابراز داشت: توجه به استانداردهای کیفیت مصالح باید به دقت از سوی مهندسین در طرح های عمرانی و ساخت و سازها مورد توجه قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان گفت: برای افزایش طول عمر مفید ساخت و سازها مالکین و مهندسین طرح ها باید از مصرف مصالح فاقد استاندارد خودداری کنند.
منبع نظام مهندسی کشوری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;