نظارت بر ساخت و ساز های کاریزبوم افزایش می یابد

جلسه مشترک رئیس و مسئولین فنی مجموعه کوثر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به منظور هماهنگی برای نظارت بیشتر بر فرآیند ساخت و سازها و اجرای لوله کشی گاز ساختمان های این مجموعه برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز؛به منظور پیگیری پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط سازمان و گزارش هایی که مهندسین در گذشته ارسال کرده بودند، جلسه مشترکی با حضور مسئولین فنی مجموعه کوثر و سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
در این جلسه بحث تمدید پروانه ها و نظارت بیشتر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بر ساخت و سازهایی که در حال حاضر در این مجموعه قوت گرفته است مطرح و توافق لازم حاصل شد.
در این جلسه مقرر شد کارگروهی برای تعریف فرایند و گردش کار صدور پروانه و نظارت دقیق ناظرین بر روی ساخت و سازهای مجموعه کاریزبوم تشکیل و طی جلسات آتی تصمیمات لازم گرفته شود.
همچنین پیشنهاد شد پروژه های بزرگی که در مجموعه کوثر با قابلیت تفریحی و گردشگری اجرا می‌شود به روش مسابقه توسط سازمان نظام مهندسی به فراخوان گذاشته شود تا در این مجموعه طرح های ایرانی و با کیفیت مناسب مورد استفاده قرار گیرد.
بحث نظارت بر شبکه گاز داخلی واحدها و انتقال گاز به مجموعه کوثر با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و شرکت گاز استان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;