نصب و راه‌اندازی چهار دستگاه ديزل ژنراتور جديد در مهرآباد

به گزارش تاسیسات نیوز، مديركل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد از نصب و راه‌اندازي چهار دستگاه ديزل ژنراتور جديد برق اضطراري با ظرفيت 1000KVA به ارزش۵۰ ميليارد ريال در فرودگاه بين‌المللي مهرآباد خبر داد و گفت: به این ترتیب قطعي برق در فرودگاه مهرآباد به کمتر از ۱۰ ثانيه مي‌رسد.





به گزارش روابط‌عمومی فرودگاه مهرآباد، علی رستمي گفت: ديزل ژنراتورهای جدید با هدف تامين برق اضطراري فرودگاه مهرآباد در حال نصب در بخش‌های مختلف است. با نصب اين دستگاه‌ها در مواقع قطع برق شهري فقط حدود ۱۰ ثانيه زمان قطعي برق فرودگاه مهرآباد طول مي‌كشد.





وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات این طرح که شامل ساخت و ساز و خريد تجهيزات و هزينه‌هاي جانبي می‌شود، برابر با ۵۰ ميليارد ريال از محل اعتبارات شركت فرودگاه‌ها وناوبري هوائي ايران تامين شده است، عنوان کرد: ديزل ژنراتورهای 1000KVA به جاي ژنراتورهاي روستون قديمي با قدمت بيش از ۵۰ سال نصب و راه‌اندازي شد.





مدیرکل فرودگاه‌ مهرآباد بیان کرد: این اقدام برای نوسازي سيستم برق اضطراري ترمينال‌ها و روشنايي سطوح پروازي با هدف مديريت مصرف انرژي و كاهش آلودگي و صرفه‌جويي در مصرف سوخت انجام شده است.





وي یادآور شد: همچنین با جایگزینی دستگاه‌هاي جديد به جای دستگاه‌هاي قديمي، ظرفيت توليد برق اضطراري فرودگاه مهرآباد ۳۰ درصد افزايش می‌یابد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;