نشت یابی گاز صورت گرفت

به گزارش تاسیسات نیوز، همانطور که انتقال گاز و عملیات گازرسانی مهم است نشت یابی برای جلوگیری از خطرات احتمالی نیز مهمتر است.



مديرعامل شركت گاز قزوين با اشاره به نشت‌يابي 3470 كيلومتر خطوط تغذيه و شبكه توزيع گاز در استان گفت: این شركت به منظور بهره‌برداري ايمن و پيشگيري از حوادث احتمالي، به طور مستمر نسبت به نشت‌يابي خطوط اقدام مي‌کند كه در 9 ماه اول امسال نيز اين اقدام در قالب 5 اكيپ آموزش ديده با استفاده از تجهيزات پيشرفته انجام شد.




فتحعلي نجفي همچنين از نشت‌يابي 100هزار انشعاب گاز خانگي، تجاري و صنعتي از ابتداي سال خبر داد و افزود: بازرسي مداوم حوضچه‌هاي شيرآلات و تجهيزات در حال بهره‌برداري و 845 مورد بازرسي از ايستگا‌ه‌هاي تقليل فشار از ساير اقدامات صورت گرفته از سوی واحد بازرسي فني اين شركت در 9 ماه امسال بوده است.





نجفي با اشاره به رعايت كامل استانداردها و دستورالعمل‌هاي ابلاغي از سوي شركت ملي گاز در زمينه مسائل فني، نشت‌يابي، كنترل مديريت خوردگي شبكه‌ها، ايستگاه‌ها و تجهيزات مورد بهره‌برداري گفت: تلاش همكاران ما در واحد بازرسي فني، نظارت بر رعايت هر چه بيشتر استانداردهاي فني است تا اهداف كلان شركت همچون توزيع مطلوب و ايمن گاز، كاهش آلودگي‌هاي زيست محيطي و جلوگيري از هدررفت گاز كه به عنوان گازهاي گمشده مطرح هستند تحقق يابند.




نجفي اظهار اميدواري كرد. با پايش‌هاي دقيق و به موقع تاسيسات و تجهيزات گازرساني شاهد افزايش حداكثري ضريب ايمني شبكه و همچنين افزايش كيفيت سطح خدمات به مشتركان باشيم.

منبع: دنیای اقتصاد

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;