نزاع بر سر دستشویی

به گزارش تاسیسات نیوز، اندکی پس از پرواز به خاطر رفتار مسافرانی که از تقاضای مهمانداران اطاعت نکرده و بر سر توالت دعوا و نزاع بپا کرده بودند، به فرودگاه شهر مینیاپولیس آمریکا بازگشت.

 

 

 

به گزارش شبکه تلویزیونی ABC News، این حادثه در پرواز مینیاپولیس ـ لوس آنجلس رخ داد. اندکی پس ازبلند شدن هواپیما یکی از مسافران زن خواست به توالت برود اما مهمانداران با استناد به مقررات که طبق اآها مسافران تا زمان رفتن هواپیما به ارتفاع لازم باید در صندلی خود بمانند، از وی خواستند صبر کند.

 

 

 

سپس دوست این زن به نزاع پیوست. به گفته شاهدان درگیری لفظی به نزاع واقعی تبدیل شد و مرد خشمگین دوست زن مسافر حتی به مسافران دیگر حمله می کرد.

 

 

 

فرمانده هواپیما دوبار از مسافران تقاضا کرد آرام شوند و تهدید کرد در غیر اینصورت هواپیما را به مینیاپولیس بازخواهد گرداند اما زن و مرد مسافر به حرف وی گوش نکردند.

 

 

 

افسران پلیس در شهر مینیاپولیس وارد هواپیما شده و مسافران ناآرام را بازداشت کردند. در ویدئوی گرفته شده توسط یکی از مسافران دیده می شود که چگونه مرد متخلف در برابر ماموران پلیس مقاومت می کند و آنها مجبور شدند ابتدا اورا به زمین انداخته و سپس به دستانش دستبند بزنند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;