نخستین مرکز آموزش علمی کاربردی مناطق نفت خیز جنوب افتتاح شد

علمی کاربردی

  آئین گشایش نخستین مرکز آموزش علمی کاربردی مناطق نفت خیز جنوب   در مجموعه فرهنگی شماره یک صنعت نفت اهواز برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این آئین که شماری از مسئولان استان نیز حضور داشتند ضمن تبریک به دانشجویان مرکز گفت: مقوله توسعه آمورش به عنوان زیربنای توسعه  همواره یکی از مهمترین اولویت های این شرکت بوده است و آماده ایم تا دیگر مراکز آموزشی تحت نظارت این شرکت را در سایر شهرهای نفت خیز  از جمله آغاجاری، گچساران و مسجد سلیمان راه اندازی کنیم .

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان نیز با بیان اینکه هم اکنون ١٨ هزار  داتشجو در ٢٧ مرکزعلمی کاربردی  استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: در بهمن امسال نیز  ٣ تا ٤ مرکز دیگر در سطح استان ایجاد می شود. 

نوراله حسن زاده با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای راه اندازی این مرکز، افزود: با توجه به ظرفیت های بالای  شرکت، اطمینان داریم که این مرکز به عنوان الگویی از دانش کاربردی در کشور مطرح خواهد شد .

در این آئین شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با مطلوب ارزیابی کردن ارتباط میان صنعت نفت و دانشگاه، گفت: امیدواریم با تلاش های علمی جوانان شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور به ویژه در صنعت پیشران اقتصادی یعنی نفت و گاز باشیم .

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;