نخستین عرضه کننده پمپ سیرکولاتور دوقلو

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت سوپرپایپ اینترناشنال برای اولین بار در ایران با عرضه پمپ سیرکولاتور دوقلو در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات حاضر یافت.

 

 

 

مهدی یوسفی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت سوپرپایپ اینترناشنال با اعلام این مطلب در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات تهران، این پمپ را راه حل جدیدی برای کاهش هزینه و فضای نصب دانست و اضافه کرد: در حال حاضر کشورهای عضو اتحادیه اروپا ملزم به رعایت قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای کنترل مصرف انرژی هستند؛ به همین دلیل شرکت آلمانی ویلو که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پمپ در جهان است، به طور مستمر برای تولید پمپ‌های کم مصرف و پربازده فعالیت می‌کند که پمپ دوقلوی DPL یکی از آن‌هاست.






وی ویژگی مهم دیگر این پمپ را صرفه‌جویی در اقلام و تجهیزات مورد نیاز نصب دانست و گفت: به‌طور معمول در موتورخانه‌ها برای جلوگیری از اختلال در آبرسانی در مواقعی که یک پمپ دچار ایراد کارکرد می‌شود، دو پمپ مجزا نصب می‌کنند که هرکدام به اقلام و تجهیزاتی مانند لوله، فلنج، شیر یک‌طرفه و شیر قطع و وصل نیاز دارد.

 

 

 

 

یوسفی در ادامه بیان کرد: در پمپ دوقلو همه این اقلام جانبی نصف می‌شود و زمان و فضای مورد نیاز برای نصب هم کاهش می‌یابد. ضمن آن‌ که پوشش کاتافورتیک، آن‌را از خوردگی محافظت و عمر آن‌ را طولانی‌تر می‌کند.

 

 

 

 

مدیر بازاریابی و فروش سوپرپایپ به ماموریت این شرکت و ارائه راه‌حل‌های متفاوت برای صنعت تاسیسات کشور اشاره کرد و گفت: عرضه پمپ‌های ویلو در راستای ماموریت ما و کامل کردن سیستم‌های سوپرپایپ است و این پمپ‌ها همانند دیگر سیستم‌هایی که به مشتریان ارایه می‌کنیم از خدمات مشاوره انتخاب محصول، نصب و نظارت نصب و خدمات پس از فروش بهره‌مند است.

 

 

 

 

سال‌هاست همه‌ي دست‌اندكاران و متخصصين تأسيسات دركشور، سوپرپايپ را به عنوان يك شركت متفاوت در اين صنعت مي‌شناسند، و يكي از شاخص‌هاي تفاوت را در كيفيت ممتاز محصولات آن،به صورت اطمينان، ايمني و راحتي بيشتر تجربه كرده‌اند. هرجا كه براي انتخاب محصول، كيفيت از اهميت اصلي برخوردار بوده، سوپرپايپ در ممتازترين رده ارزيابي شده است. در آخرين جشنواره‌ي مركز تحقيقات ساختمان، كه معتبرترين مرجع تحقيقاتي در زمينه‌ي مصالح ساختماني است، سوپرپايپ به لحاظ كيفيت محصولات، برگزيده‌ي اين مركز قرارگرفت. حضور ميليون‌ها متر لوله‌ي سوپرپايپ در پروژه‌هاي ملي و مرجع در سراسر كشور نشانه‌ي اعتماد جامعه‌ي مهندسي به ما، و به ديدگاه‌هاي این شرکت است.




محصول متفاوت …

 

سال 1376 مهم‌ترين واقعه‌ در صنعت لوله‌سازي كشور اتفاق افتاد، و براي اولين بار توليد لوله‌هاي پنج لايه در كارخانه‌ي سوپرپايپ آغاز شد. سوپرپايپ با محصولي متفاوت، قدم به عرصه‌ي توليد در صنعت تأسيسات كشور گذاشت. ‌افتخار سوپرپايپ است كه با اين اقدام موجب ورود دانش، تكنولوژي، و تجارب شركت آلماني يوپونور به كشورمان و صرفه‌جويي ارزي در اين بخش از صنعت شد. ما اولين شركتي هستيم كه با رويكردي متفاوت محصول خود را با ارائه‌ي خدمات مهندسي به بازار تأسيسات عرضه نموده است.




نگاه متفاوت…



نوانديشي …حوزه اصلي فعاليت سوپرپايپ، تاُسيسات مكانيكي ساختمان است ومحور اصلي مأموريت آن توسعه و تحول در اين صنعت دركشور، و ارايه‌ي راه‌حل‌هاي نهايي و مدرن براي حل مشكلات ساختمان‌هاي امروز است. از ديدگاه سوپرپايپ نمي‌توان بدون خلاقيت، يعني خلق ايده‌هاي جديد تحول ايجاد كرد، و بدون نوآوري، يعني به كار‌گيري ايده‌هاي جديد نمي‌توان راه‌حل‌هاي نوين براي مشكلات موجود پيشنهاد كرد. بدين ترتيب روح حاكم بر همه‌ي فعاليت‌هاي سوپرپايپ نوجويي و نوانديشي است.

 

 

 

نوآوري … اين شركت در طول سال‌ها حضور و فعاليت در صنعت تاْسيسات، توام با تحقيق، توسعه و پژوهش توانسته است با نوآوري و ايجاد تحولات مثبت در صنعت تاسيسات مكانيكي ساختمان دستاوردهاي قابل‌توجهي را در اين زمينه از خود به جاي بگذارد.

 

 

 

پويايي …در سوپرپايپ انتظار است همه چيز در بهترين سطح استانداردهاي موجود باشد، و خوب را دشمن بهتر مي‌دانيم. يعني هر چه امروز ايجاد مي‌كنيم، باز هم مي‌تواند بهتر باشد. بنابراين در شركت ما بهبود در روش‌ها و سيستم‌ها، و بهبود مهندسي محصولات جزو فعاليت‌هاي مستمر است، و تغيير براي كسب نتايج بهتر كه نهايتاَ مشتري از آن برخوردار خواهد شد، از اصول و ارزش‌هاي بنيادي این شرکت است.

 

 

 

مسير رشد… سوپرپايپ مسير رشد خود را دقيقاَ درچارچوب مأموريت چالشي‌اش برنامه‌ريزي كرده است. سال 1376 سوپرپايپ با 18 نفر آغاز به كار كرد. امروز بالغ بر 200 نفر عضو خانواده‌ي سوپرپايپ هستند. امروز شركت ما، از ساختاري تخصصي برخوردار است، و هر روز صاحبان دانش بيشتري به همكاري دعوت مي‌شوند امروز استانداردهاي IMS در سيستم مديريتي شركت مستقر شده، و واحد طرح و توسعه يكي از توسعه‌يافته‌ترين بخش‌هاي اين شركت است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;